Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Klient zakupił u nas nowy dysk SSD. Po dwóch dniach zgłosił zwrot (odstąpienie od umowy) z adnotacją "nie pasuje mi". Po odebraniu zwracanego dysku okazało się, że dysk został rozpakowany, zamontowany do płyty i odklejona została naklejka "warranty void if removed", co jednoznacznie wskazuje, że nie sprzedamy już dysku na gwarancji.
Wiem, że zgodnie z prawem możemy zmniejszyć wartość zwracanej kwoty i liczymy się, że dostaniemy pierwszego negatywa 😉
Moje pytanie do osób działających w podobnej branży (IT) lub posiadającymi podobne doświadczenia- czy często obniżacie wartość zwrotu? Jakie to są kwoty, tj. jaki procent wartości produktu? Jak często dostajecie za to negatywa? Czy skórka warta jest wyprawki :)?
Z góry dziękuję za wszystkie opinie!