Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił trzy przedmioty. Zgłosił mi w dyskusji, że jeden z nich nie działa, ale może zostawić sobie ten przedmiot za ułamek ceny. Zgadzam się na to i chcę skorzystać z opcji „zwróć wpłatę” i edytować kwotę. Czy zwracając większość ceny przedmiotu, bez fizycznego zwrotu przedmiotu mogę ubiegać się o zwrot prowizji? Oczywiście nie całej prowizji, tylko prowizji za tą część kwoty którą zwróciłem.
A może powinienem to zrobić w inny sposób? Za odpowiedzi z góry dziękuję.
@SKLEPzKLOCKAMI proszę napisz do nas w tej sprawie za pomocą tego formularza i podaj w wiadomości numer zamówienia, którego to dotyczy oraz opis sprawy. Dział opłat może podjąć decyzję na temat ewentualnej korekty, ale musi znać szczegóły sprawy 🙂