anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot do paczkomatu

artmaritl
#7 Wielbiciel#

Witam, klient zwrócił produkt nie na adres siedziby jak mamy podany w allegro a na paczkomat, nie odebraliśmy jej ponieważ klient wcześniej nie uprzedził nas, że zwraca na paczkomat. Ponadto nie mieliśmy takiej możliwości. Teraz klient chce nas zgłosić jako oszustów. Co możemy z tym zrobić ?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

kostas11
#21 Demiurg#

@artmaritl rozumiem że klient na własną rękę nadał na losowy paczkomat ? skąd wiedział na który ?? 

A może to nie odebrana paczka ?

https://inpost.pl/aktualnosci-zmiany-w-regulaminach-inpost-0

Główna zmiana w regulaminach:

  • Zmiana procesu realizowania zwrotów do nadawców po nieudanej próbie doręczenia przesyłki – po zmianie zwroty będą realizowane bezpośrednio do miejsca, z którego przesyłki zostały nadane. Jeśli nadanie nastąpiło przez Paczkomat® lub przez  PaczkoPunkt – zwrot zostanie wykonany dokładnie do tego samego urządzenia lub punktu. W przypadku nadania poprzez podjazd kuriera – zwrot zostanie zrealizowany pod adres nadawczy (tak jak dotychczas). Zmiana nie dotyczy Klientów z ustalonym adresem zwrotu w ramach umowy biznesowej.

Modyfikacje wchodzą w życie od 17 października 2022 roku.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@artmaritl  "... klient wcześniej nie uprzedził nas, że zwraca na paczkomat."

Domyślam się że klient wykorzystał bezpłatny zwrot, kod zwrotu nadało  Allegro. Teraz do Allegro zgłaszaj pretensję.

Klientowi należy zwrócić pieniądze i dodatkowo zapłacić za ponowną przesyłkę żeby zwrócił ponownie.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

to nie tak @br. zwroty systemowe idą na adres .

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

OK, czyli chyba nieodebrana przesyłka tak jak sugeruje Kostas.

Uroda tego forum jest taka że pytający najczęściej zatajają istotne informacje.

oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@mdrogeria  @br. 

"Uroda tego forum jest taka że pytający najczęściej zatajają istotne informacje."

No to jest największy kłopot. Ja tam Panowie strzelam że to nie systemowy zwrot 🙂

@artmaritl 

Trzeba ustalić jak nadajecie przesyłki Allegro Inpost paczkomat? Sami je pchacie do paczkomatu?

Czy to jest zwrot czy nie odebrana paczka przez klienta?

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@serwis-texas możliwości są 2 

paczka nadana w paczkomacie i wróciła nie odebrana 

klient wyszukał najbliższy paczkomat od siedziby nadawcy i nadał do niego zwrot 

 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@mdrogeria  Czy było tak czy inaczej to powiadomienia działają i o przesyłce  sprzedający na pewno był poinformowany. Nie odebrał - teraz ma problem.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@mdrogeria @br. @serwis-texas zamiat gdybać poczekajmy na autora 😄

A może kupujący wybrał losowy paczkomat, podał swój numer telefonu lub popełnił błąd, maila też dał swojego i sprzedawca nic nie wiedział 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

artmaritl
#7 Wielbiciel#

Przesyłka odebrana i zwrócona własną wysyłką, nie przez wysyłkę allegro.

oznacz moderatorów

artmaritl
#7 Wielbiciel#

Nie . nie zwracał poprzez allegro tylko jako wysyłka własna. I zwrócił do paczkomatu. Sam ją nadał. Nie wiem skąd wiedział na który paczkomat i gdzie go znalazł.

oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@artmaritl 

No i tyle. W teorii masz cztery litery kryte. W ofercie jest zapisane wyraźnie jakie są zasady zwrotu.

W praktyce to już postawię trzy kropki.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@artmaritl to poproś teraz klienta żeby nadał na adres z zakładki zwroty 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów