Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, klient zwrócił produkt nie na adres siedziby jak mamy podany w allegro a na paczkomat, nie odebraliśmy jej ponieważ klient wcześniej nie uprzedził nas, że zwraca na paczkomat. Ponadto nie mieliśmy takiej możliwości. Teraz klient chce nas zgłosić jako oszustów. Co możemy z tym zrobić ?
@artmaritl rozumiem że klient na własną rękę nadał na losowy paczkomat ? skąd wiedział na który ??
A może to nie odebrana paczka ?
https://inpost.pl/aktualnosci-zmiany-w-regulaminach-inpost-0
Główna zmiana w regulaminach:
Modyfikacje wchodzą w życie od 17 października 2022 roku.
@artmaritl "... klient wcześniej nie uprzedził nas, że zwraca na paczkomat."
Domyślam się że klient wykorzystał bezpłatny zwrot, kod zwrotu nadało Allegro. Teraz do Allegro zgłaszaj pretensję.
Klientowi należy zwrócić pieniądze i dodatkowo zapłacić za ponowną przesyłkę żeby zwrócił ponownie.
to nie tak @br. zwroty systemowe idą na adres .
OK, czyli chyba nieodebrana przesyłka tak jak sugeruje Kostas.
Uroda tego forum jest taka że pytający najczęściej zatajają istotne informacje.
"Uroda tego forum jest taka że pytający najczęściej zatajają istotne informacje."
No to jest największy kłopot. Ja tam Panowie strzelam że to nie systemowy zwrot 🙂
Trzeba ustalić jak nadajecie przesyłki Allegro Inpost paczkomat? Sami je pchacie do paczkomatu?
Czy to jest zwrot czy nie odebrana paczka przez klienta?
@serwis-texas możliwości są 2
paczka nadana w paczkomacie i wróciła nie odebrana
klient wyszukał najbliższy paczkomat od siedziby nadawcy i nadał do niego zwrot
@mdrogeria Czy było tak czy inaczej to powiadomienia działają i o przesyłce sprzedający na pewno był poinformowany. Nie odebrał - teraz ma problem.
@mdrogeria @br. @serwis-texas zamiat gdybać poczekajmy na autora 😄
A może kupujący wybrał losowy paczkomat, podał swój numer telefonu lub popełnił błąd, maila też dał swojego i sprzedawca nic nie wiedział 🙂
Przesyłka odebrana i zwrócona własną wysyłką, nie przez wysyłkę allegro.
Nie . nie zwracał poprzez allegro tylko jako wysyłka własna. I zwrócił do paczkomatu. Sam ją nadał. Nie wiem skąd wiedział na który paczkomat i gdzie go znalazł.
No i tyle. W teorii masz cztery litery kryte. W ofercie jest zapisane wyraźnie jakie są zasady zwrotu.
W praktyce to już postawię trzy kropki.
@artmaritl to poproś teraz klienta żeby nadał na adres z zakładki zwroty 😄