Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałam kubek ceramiczny w oryginalnym opakowaniu. Przed wysyłką zapakowałam porządnie w folię bąbelkową żeby trafiło do klienta w nienaruszonym stanie. Klient odstąpił od umowy, kubek został odesłany bez folii bąbelkowej w rozerwanym, zniszczonym fabrycznym opakowaniu. Nie mogę ponownie wystawić tego na sprzedaż jako produkt nowy ponieważ nikt tego ode mnie nie kupi (zwłaszcza na prezent). Jak można coś zniszczyć i ot tak sobie odesłać? Co w takiej sytuacji zrobić?
@Betty741 Zgodnie z prawem kupujący nie ma nawet obowiązku odsyłać towaru w oryginalnym opakowaniu, może go odesłać w opakowaniu zastępczym. Jeżeli nie doszło do uszkodzenia kubka, wrócił w takim samym stanie, należy się kupującemu zwrot ceny towaru + kosztu dostawy do niego.
Czy Pan/Pani mając do wyboru kubek w oryginalnym opakowaniu i kubek bez oryginalnego opakowania (nowy) zdecydowałby się na kubek bez opakowania? Jak taki kubek dać na prezent?
Przecież to jest strata dla mnie. Muszę oddać wszystkie koszty i co dalej z takim kubkiem zrobić?
Naprawdę można wszystko zniszczyć i po prostu oddać?
@Betty741 To nie ma żadnego znaczenia, co ja wybiorę. Sprzedając wysyłkowo podejmujesz ryzyko związane z tym, że klient odda towar nieuszkodzony bez fabrycznego opakowania - ma do tego prawo.
Odejmij mu przy zwrocie % za opakowanie, jeżeli masz dowody na to, że je zniszczył.
Oryginalne opakowanie jest, włącznie z towarem, przedmiotem sprzedaży. A jeżeli dotychczas tak nie jest, to proponuję przy kolejnych aukcjach wpisać w opisie, że przedmiotem sprzedaży jest komplet ( właściwy przedmiot sprzedaży i jego oryginalne opakowanie ).