Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie odnośnie zwrotu prowizji w przypadku gdy klient zakupił towar i wybrał sposób dostawy za pobraniem, jednak jeszcze przed wysyłką zrezygnował z zamówionego towaru. Miałam ostatnio taki przypadek i był problem ze zwrotem prowizji. Po odwołaniu zwrócono mi ją, jednak warunkowo, każąc zapoznać się z regulaminem. Co zrobić w przypadku, gdy takie sytuacje będą się powtarzały? Czy będą problemy ze zwrotem naliczonej prowizji?
Może być problem ze zwrotem prowizji. Zawsze wtedy pokazuj Allegro pisemną rezygnację klienta, czyli odstąpienie od umowy. Allegro nie może odmawiać zwrotu prowizji po odstąpieniu od umowy klienta, ponieważ, zgodnie z regulaminem, prowizje są naliczane w momencie zawarcia umowy, a po odstąpieniu od umowy, ta jest zgodnie z ustawą niezawarta. Nie można więc naliczać prowizji od niezawartych umów.
@Mund_Z_1 A zapoznałaś się z tym regulaminem? wskazali Ci jakąś jego część dotyczącą tego problemu? Może tam masz wskazane, ze musisz potrącić kupującemu tą kwotę 😉
Tak, wysłali. Wyczytała, że klient powinien anulować zamówienie. Tylko co jak klient ma to gdzieś? Rezygnuje telefonicznie i mówi, że nie wie jak anulować? Sama dałam w zamówieniu status "Anulowane" ale jak widać to nie wystarczyło. Niestety, my możemy klientów tylko o coś prosić. Nie każdy jest miły i robi to o co prosimy. Takie realia. 😞
@Mund_Z_1 Proś o jakąkolwiek formę pisemną. Np przez centrum wiadomości. Wtedy Allegro ma w to wgląd.
Napisali, że jest jeszcze formularz pisemny odwołania. Myślę, że może to być ostateczne wyjście. Opisać sytuację i tyle.