anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji

STIHL-12
#8 Zapaleniec#

Witam, jeśli kupujący zakupił 2 razy to samo tzn, w meilu mam dwie wiadomości ale środki dostałem za 1 produkt, czyli ok, ale chodzi mi o naliczenie prowizji 2 razy  przez Allegro a etykietę już opłaciłem, jak odzyskać ten 1 zwrot prowizji

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@STIHL-12 domyślam się, że chodzi o zamówienie nr 0593d630-ad5a-11ed-8471-cb3f89029742, gdy zamówienie będzie anulowane (stanie się tak jeśli kupujący go nie opłaci w ciągu 7 dni) automatycznie otrzymasz rabat transakcyjny (zwrot prowizji). 
Możesz poprosić kupujący, aby anulował to zamówienie, to przyspieszy proces 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

STIHL-12
#8 Zapaleniec#

Tak chodzi o te zamówienie, dziękuje za odpowiedz, napisze do kupującego o anulowanie,

pozdawiam

oznacz moderatorów

STIHL-12
#8 Zapaleniec#

Witam, taką odpowiedz dostałem od kupującego " sorki to przez pomyłkę, tylko nie wiem jak to anulować, udało mi się tylko anulować płatność "

będzie ok?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@STIHL-12 tak będzie ok 🙂 W ciągu kilku dni powinieneś otrzymać korektę, jeśli się tak nie stanie, daj proszę znać. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

STIHL-12
#8 Zapaleniec#

ok

oznacz moderatorów