Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam pytanie odnośnie zwrotu uszkodzonego produktu, klient odstępuję od umowy w 14 dzień od zakupu zgłaszając uszkodzenie towaru, ja wysyłając reklamację do firmy inpost otrzymuje odpowiedz negatywną ponieważ minął okres 7 dni na złożenie protokołu szkody, co mam uczynić w takiej sytuacji, czy klientowi należy sie zwrot pieniędzy? Dodam że sprzedaje personalizowane przedmioty i w reklamacjach mam zastrzeżenie braku możliwości zwrotu towarów z personalizacją.
@radzio10c to nie jest typowy zwrot tylko reklamacja ,do której musisz się odnieść co nie znaczy ,że uznać ...decyzja należy do Ciebie
Uszkodzenie towaru to reklamacja a nie zwrot bez podania przyczyny więc musisz ją rozpatrzyć, nie ma InPost do tego to sprawa między tobą a przewoźnikiem, jak masz dowody że jest ona niezasadna to odrzuć, możesz prosić kupującego o odesłanie w celu rozpatrzenia ale rozpatrzyć musisz.
@radzio10c Personalizacja może wyłączyć zwrot bez podania przyczyny, ale nie reklamację. Tą musisz rozpatrzyć. Masz na to 14 dni. Co dokładnie napisał klient ? Pamiętaj ze odbierając paczkę z paczkomatu potwierdza że z paczką wszystko jest ok ( ostatni krok w aplikacji lub na ekranie). Teoretycznie klient nie podszedł do tego z wymaganą starannością ( uniemozliwił Ci reklamację u przewoźnika - brak protokołu szkody) - ale tutaj UOKIKi zawsze stają po stronie kupującego. Teoretycznie może być taka sytuacja, ze odebrał położył na półce i zgłasza ci uszkodzenie w transporcie np po 20 miesiącach. Pytanie - co reklamuje i jak argumentuje?
Przedmiot to kij baseballowy z grawerem, uzasadnienie:
Powód zwrotu (reklamacja): produkt i paczka uszkodzona (w transporcie) (Witam, kij przyszedł porysowany oraz uszkodzony - wgnieciony. )
@radzio10c wysyłka paczkomat?
Allegro DPD
Teraz zobaczyłem, jednak podobną sytuacje miałam z paczkomatem.
@radzio10c pogubiłem się to Inpost czy DPD ?
Zamotałem się, ponieważ wczesniej miałem sytuacje podobną z paczkomatem, jednak dzisiaj zwrot innego zamówienia z dostawa dpd, więc jak to wygląda w przypadku tego przewoznika.
@radzio10c To jak DPD - odbiór osobisty? Czy zgłosił kurierowi uszkodzenie paczki?
Nie było zgłoszenia, ani sporządzenia protokołu szkody u przewoźnika.
@radzio10c Spytałeś klienta dlaczego tego nie zrobił?
Klient nie odpowiada na zapytanie odnośnie braku protokołu. Towar dzisiaj do mnie wrócił. Co zrobić w takiej sytuacji ? Odesłać go do klienta ?
No tak, czyli reklamacja.😁