anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru uszkodzonego w transporcie, co zrobić jeśli nie mogę już reklamować u przewoźnika?

radzio10c
#8 Zapaleniec#

Witam, mam pytanie odnośnie zwrotu uszkodzonego produktu, klient odstępuję od umowy w 14 dzień od zakupu zgłaszając uszkodzenie towaru, ja wysyłając reklamację do firmy inpost otrzymuje odpowiedz negatywną ponieważ minął okres 7 dni na złożenie protokołu szkody, co mam uczynić w takiej sytuacji, czy klientowi należy sie zwrot pieniędzy? Dodam że sprzedaje personalizowane przedmioty i w reklamacjach  mam zastrzeżenie braku możliwości zwrotu towarów z personalizacją.

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

mdrogeria
#21 Demiurg#

@radzio10c to nie jest typowy zwrot tylko reklamacja  ,do której musisz się odnieść co nie znaczy ,że uznać ...decyzja należy do Ciebie

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Uszkodzenie towaru to reklamacja a nie zwrot bez podania przyczyny więc musisz ją rozpatrzyć, nie ma InPost do tego to sprawa między tobą a przewoźnikiem, jak masz dowody że jest ona niezasadna to odrzuć, możesz prosić kupującego o odesłanie w celu rozpatrzenia ale rozpatrzyć musisz.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@radzio10c Personalizacja może wyłączyć zwrot bez podania przyczyny, ale nie reklamację. Tą musisz rozpatrzyć. Masz na to 14 dni. Co dokładnie napisał klient ? Pamiętaj ze odbierając paczkę z paczkomatu potwierdza że z paczką wszystko jest ok ( ostatni krok w aplikacji lub na ekranie). Teoretycznie klient nie podszedł do tego z wymaganą starannością ( uniemozliwił Ci reklamację u przewoźnika - brak protokołu szkody) - ale tutaj UOKIKi zawsze stają po stronie kupującego. Teoretycznie może być taka sytuacja, ze odebrał położył na półce i zgłasza ci uszkodzenie w transporcie np po 20 miesiącach. Pytanie - co reklamuje i jak argumentuje?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

radzio10c
#8 Zapaleniec#

Przedmiot to kij baseballowy z grawerem, uzasadnienie:

Powód zwrotu (reklamacja): produkt i paczka uszkodzona (w transporcie) (Witam, kij przyszedł porysowany oraz uszkodzony - wgnieciony. )

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@radzio10c wysyłka paczkomat?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

radzio10c
#8 Zapaleniec#

Allegro DPD

oznacz moderatorów

radzio10c
#8 Zapaleniec#

Teraz zobaczyłem, jednak podobną sytuacje miałam z paczkomatem.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@radzio10c pogubiłem się to Inpost czy DPD ?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

radzio10c
#8 Zapaleniec#

Zamotałem się, ponieważ wczesniej miałem sytuacje podobną z paczkomatem, jednak dzisiaj zwrot innego zamówienia z dostawa dpd, więc jak to wygląda w przypadku tego przewoznika.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@radzio10c To jak DPD - odbiór osobisty? Czy zgłosił kurierowi uszkodzenie paczki?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

radzio10c
#8 Zapaleniec#

Nie było zgłoszenia, ani sporządzenia protokołu szkody u przewoźnika.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@radzio10c Spytałeś klienta dlaczego tego nie zrobił?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

radzio10c
#8 Zapaleniec#

Klient nie odpowiada na zapytanie odnośnie braku protokołu. Towar dzisiaj do mnie wrócił. Co zrobić w takiej sytuacji ? Odesłać go do klienta ?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

No tak, czyli reklamacja.😁

oznacz moderatorów