anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Delivery DHL jak znaleźć niedoręczoną przesyłkę?

Emeraude
#7 Wielbiciel

Witam, mam pytanie odnośnie dostawy do punktu DHL z Allegro Delivery. Złożyłam dwa zamówienia u tego samego Sprzedawcy, obie z odbiorem przez Allegro Delivery w punkcie DHL. Obydwie przesyłki zostały nadane, obydwie dotarły do oddziału, obydwie zostały wydane do doręczenia, ale tylko jedna z nich rzeczywiście trafiła do automatu paczkowego. Druga z nich popołudniu zmieniła status na niedoręczoną i że wróciła do oddziału. Było to przedwczoraj, wczoraj zgłaszałam problem (czyli założyła się dyskusja ze Sprzedającym, ale Sprzedający ze swojej strony nic nie może zrobić), do tej pory status tej przesyłki jest niezmienny. Nie za bardzo wiem, co dalej zrobić, szczególnie że akurat są to żywe rośliny... Które zaraz będą nieżywe. Oczywiście od DHL żadnego kontaktu nie było, nie pierwszy raz z resztą mam z nimi problem, wracające do nadawcy przesyłki od nich to jakiś nowy standard ostatnio jest.

Proszę o poradę, co dalej?

Dziękuję i pozdrawiam

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć @Emeraude! Przesłaliśmy interwencję do oddziału z prośbą o pilne dostarczenie przesyłki, gdy tylko otrzymamy odpowiedź, skontaktujemy się z Tobą e-mailowo w sprawie nr  54213471

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Emeraude
#7 Wielbiciel

Dziękuję! I czekam 🙂 

oznacz moderatorów

Emeraude
#7 Wielbiciel

Dzień dobry, 

Właśnie otrzymałam powiadomienie, że przesyłka wraca do Nadawcy.. Fantastycznie wręcz, bo nawet jeśli te rośliny jeszcze żyją, to powrotu raczej nie przeżyją, ponieważ Sprzedawca jest teraz na urlopie.

Czy da się jakoś zatrzymać zwrot? 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Emeraude przykro mi, ale nie ma takiej możliwości. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Emeraude
#7 Wielbiciel

Rozumiem, tylko że jeszcze wczoraj dostałam od Państwa maila o treści że są Państwo na bieżąco w kontakcie z oddziałem DHL i ta przesyłka będzie doręczona, dlatego tym bardziej niemiła niespodzianka dziś z samego rana z informacją o zwrocie do Nadawcy. Ciekawa sprawa że ani kontaktu od DHL żadnego nie było, ani ponownej próby doręczenia, polityka firmy przecież zakłada dwie takie próby.. No niestety, zastanowię się dwa razy, zanim ponownie wybiorę Delivery, a już na pewno nie z DHL, nie ma takiej opcji. Jeśli rośliny nie przeżyły magazynowania, to też pewnie nie uzyskam zwrotu pieniędzy, a to nie była mała kwota. 

oznacz moderatorów

Client:138086463
#7 Wielbiciel

Od razu dzwonić na infolinię DHL z numerem przesyłki i poprosić o interwencję w oddziale.

Napisać przez formularz DHL (czasem działa szybciej niż tel.).

W dyskusji Allegro zaznaczyć, że to towar żywy i liczy się czas – wtedy Sprzedający też może zgłosić oficjalną reklamację.

oznacz moderatorów

Emeraude
#7 Wielbiciel

Infolinia rozkłada ręce, bo to jest Allegro, a nie bezpośrednio DHL i paczki o takim numerze nie mają nawet w systemie. A na śledzeniu przesyłki na Allegro już poszedł zwrot, także po ptokach. 

oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor ⭐

@Emeraude

Bo Allegro Delivery Kurier DHL to formalnie inny przewoźnik niż Kurier DHL eCommerce (DHL to inna firma, spoza branży kurierskiej, choć ten sam właściciel co DHL eCommerce). Tu przewoźnikiem jest Allegro, który zleca realizację usługi innemu podmiotowi (na podstawie art 35 ust 1 i 3 ustawy Prawo pocztowe). 

oznacz moderatorów