Cel: Chcę zwiększyć korzyści dla Konsumentów, wydłużyć okres zwrotu, uzupełnić niezbędne informacje, bez ograniczania prawa zwrotu. Prawo konsumenckie w Polsce oraz w UE przewiduje obowiązek poinform...
Taka funkcja pozwoliłaby zapisywać własne uwagi dotyczące konkretnej oferty, np. informacji o stanie zapasów, ustalonych z kupującym warunkach czy planowanych zmianach w opisie lub cenie. Ułatwiłoby ...
Fajne by było gdyby pojawił się filtr który będzie oddzielał firmy z Chin które wysyłają z Polski czy z Europy, ale nasze dane wtedy lecą niewiadomo gdzie, i niewiadomo co z nimi ktoś robi. A tak to ...
Kupiłem towar. Dotarł do paczkomatu standardowo o czym dostałem powiadomienie o godz. 10.30, z informacją, że będzie na mnie czekał 4 dni. Niestety, tego samego dnia o godzinie ok 16.30 dostałem info...
Uważam, że przy każdym zamówieniu powinna być opcja wysłania wiadomości do kupującego. Zamiast szukać jego nicka i numeru zamówienia można by było szybko nawiązać kontakt dotyczący konkretnego zamówi...
hej, tryb ciemny przestał działać (macos chrome) - nie updateowałem przeglądarki ani systemu. Ustawienia w Moje Konto zresetowały się do trybu jasnego, a po przełączeniu na motyw urzadzenia (mam ciem...
Znika Archiwum Allegro. Zakończone oferty po 60 dniach pójdą w niepamięć, a przecież czasem wystawia się te same oferty sezonowo, lub po uzupełnieniu magazynów i niekoniecznie w ciągu 60 dni. W moim ...
Jak w temacie, proponuje usunięcie lub ukrycie propozycji zakupu kilku produktów w zakładce ulubione. Wprowadza to nie potrzebne zamieszanie, dobiera produkty których samemu się nie wybierało co powo...
W przypadku platform chińskich Sprzedawcy, firmy chińskie, mają znacznie ułatwione rozliczenie VAT i brak opłat manipulacyjnych. Natomiast drobni Sprzedawcy na Allegro, którzy zaopatrują się na platf...
W tej chwili żeby sprawdzić ile allegro pobrało za wysyłkę, prowizję za sprzedaż przedmiotu promowanego i inne opłaty to muszę się przeklikiwać przez niezliczone podstrony, podawać numery zamówień it...
klient rozpoczął zakupy i nawet nie wybrał płatności a allegro pobrało mi prowizję . prowizja od sprzedaży powinna być pobrana po opłaceniu zakupów a nie przed
Nowej wyszukiwarki chyba nikt nie testował a jest tak irytująca dla kupujących że zniechęca do zakupów.
Formularz dostawy informuje o dostawie jutro, a powinno być przewidywana dostawa ponieważ nawet według allegro pomoc sprzedaj ma czas 2 dni roboczych na nadanie nawet jak wyswietla sie jutro, a w for...
Przez 20 lat w różny sposób mogłem dodawać przedmioty potencjalnie mnie interesujące do OBSERWOWANYCH. Dawałem sobie trochę czasu na zastanowienie się nad wyborem i ostateczną decyzją kupna. Obserwow...
Sprzedawcy nie mają ŻADNYCH MOŻLIWOŚCI I METOD OBRONY na allegro. Przed nieuczciwymi kupującymi!! Odebraliście sprzedawcom WSZYSTKIE MOŻLIWE sposoby obrony, zostawiliście ich kompletnie Z NICZYM. Był...
Cel: Chcę zwiększyć korzyści dla Konsumentów, wydłużyć okres zwrotu, uzupełnić niezbędne informacje, bez ograniczania prawa zwrotu. Prawo konsumenckie w Polsce oraz w UE przewiduje obowiązek poinform...
Taka funkcja pozwoliłaby zapisywać własne uwagi dotyczące konkretnej oferty, np. informacji o stanie zapasów, ustalonych z kupującym warunkach czy planowanych zmianach w opisie lub cenie. Ułatwiłoby ...
Fajne by było gdyby pojawił się filtr który będzie oddzielał firmy z Chin które wysyłają z Polski czy z Europy, ale nasze dane wtedy lecą niewiadomo gdzie, i niewiadomo co z nimi ktoś robi. A tak to ...
Kupiłem towar. Dotarł do paczkomatu standardowo o czym dostałem powiadomienie o godz. 10.30, z informacją, że będzie na mnie czekał 4 dni. Niestety, tego samego dnia o godzinie ok 16.30 dostałem info...
Uważam, że przy każdym zamówieniu powinna być opcja wysłania wiadomości do kupującego. Zamiast szukać jego nicka i numeru zamówienia można by było szybko nawiązać kontakt dotyczący konkretnego zamówi...
hej, tryb ciemny przestał działać (macos chrome) - nie updateowałem przeglądarki ani systemu. Ustawienia w Moje Konto zresetowały się do trybu jasnego, a po przełączeniu na motyw urzadzenia (mam ciem...
Znika Archiwum Allegro. Zakończone oferty po 60 dniach pójdą w niepamięć, a przecież czasem wystawia się te same oferty sezonowo, lub po uzupełnieniu magazynów i niekoniecznie w ciągu 60 dni. W moim ...
Jak w temacie, proponuje usunięcie lub ukrycie propozycji zakupu kilku produktów w zakładce ulubione. Wprowadza to nie potrzebne zamieszanie, dobiera produkty których samemu się nie wybierało co powo...
W przypadku platform chińskich Sprzedawcy, firmy chińskie, mają znacznie ułatwione rozliczenie VAT i brak opłat manipulacyjnych. Natomiast drobni Sprzedawcy na Allegro, którzy zaopatrują się na platf...
W tej chwili żeby sprawdzić ile allegro pobrało za wysyłkę, prowizję za sprzedaż przedmiotu promowanego i inne opłaty to muszę się przeklikiwać przez niezliczone podstrony, podawać numery zamówień it...
klient rozpoczął zakupy i nawet nie wybrał płatności a allegro pobrało mi prowizję . prowizja od sprzedaży powinna być pobrana po opłaceniu zakupów a nie przed
Nowej wyszukiwarki chyba nikt nie testował a jest tak irytująca dla kupujących że zniechęca do zakupów.
Formularz dostawy informuje o dostawie jutro, a powinno być przewidywana dostawa ponieważ nawet według allegro pomoc sprzedaj ma czas 2 dni roboczych na nadanie nawet jak wyswietla sie jutro, a w for...
Przez 20 lat w różny sposób mogłem dodawać przedmioty potencjalnie mnie interesujące do OBSERWOWANYCH. Dawałem sobie trochę czasu na zastanowienie się nad wyborem i ostateczną decyzją kupna. Obserwow...
Sprzedawcy nie mają ŻADNYCH MOŻLIWOŚCI I METOD OBRONY na allegro. Przed nieuczciwymi kupującymi!! Odebraliście sprzedawcom WSZYSTKIE MOŻLIWE sposoby obrony, zostawiliście ich kompletnie Z NICZYM. Był...
Chciałbym aby była konieczność argumentacji komentarzy negatywnych. Tak, aby klient napisał co jego zdaniem było nie tak i dlaczego np. zaniża noty w komentarzach. Podobny obowiązek powinien dotyczyć...
Od pewnego czasu Allegro zalewają oferty sprzedawców z Chin. Gdy wyszukuję jakiś produkt, pojawiają mi się atrakcyjne oferty, jednak gdy klikam w na konkretny produkt, aby zobaczyć szczegóły dowiaduj...
Problem istnieje już od dawna ale ostatnio osiągnął już bardzo niepokojący poziom. Opiszę go na dzisiejszym moim zakupie a raczej próbie zakupu. Chciałem zakupić słuchawkę bluetouth do swojego telefo...
Nowej wyszukiwarki chyba nikt nie testował a jest tak irytująca dla kupujących że zniechęca do zakupów.
Wnioskujemy o dodanie etykiety na listingu (wyniki wyszukiwać) z informacją, z jakiego kraju jest sprzedawca. Cel jest dość prosty - wyrazista komunikacja dla konsumenta, który dzięki temu będzie wsp...
W związku z szerzącą się plagą nieuczciwości i stosowania przez niektórych klientów dyskusji jako narzędzia walki ze sprzedawcą, na zasadzie, albo uznasz moje roszczenia (często wydumane i sprzeczne ...
Naprawcie ( zmieńcie ) system komentarzy – jak najszybciej! Było to już postulowane wiele razy , chociażby tu: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/konieczno%C5%9B%...
Szanowni Państwo, ocena sprzedającego powinna wynosić max 30 dni a nie 90 dni. Cały proces sprowadza się do pewnego problemu nad jakim ubolewam. Otóż w ostatnim czasie spotykam się ze wzmożoną próbą ...
Proponuję wyrównanie praw KUPUJĄCYCH i sprzedających. Czas na odpowiedź w Dyskusjach nie jest równy dla każdej strony (sporu - bo do tego się to sprowadza). Nazwa dyskusja wprowadza KUPUJĄCYCH w błąd...
Często uzyskanie 5 komentarzy pozytywnych dla osób które sprzedają małą ilość rzeczy jest bardzo ciężka z czym wiąże się brak opcji smart, powodem jest brak czasu, lub po prostu się nie chce, za to j...
Gdy do transakcji nie doszło z winy kupującego nie powinien on mieć możliwości wystawienia komentarza. Nie może być sytuacji że kupujący wygrywa aukcję / licytację - nie płaci i wystawia gwiazdki " z...
Sugeruję aby zwrot części towaru w systemie Smart był płatny. Jeżeli oczywiście towar zwracany będzie wartości poniżej 40 czy 100 PLN (kurier). Pozwoli to ograniczyć zakup typu :10 szt przedmiotu za ...
W sytuacji gdy sprzedawca ustawia na Allegro urlop, oprócz informacji (która co prawda jest już dobrze widoczna), w momencie gdy klient chce dokonać zakupu, powinno wyskakiwać dodatkowe okienko z inf...
Po ostatnim ogłoszeniu zmian w cenniku ( +1PLN do kazdej sztuki, abonament, prowizje itp..) jasnym jest ze chcecie Sprzedawców nie-firmowych, oraz małych-firmowych przekierować na Allegro Lokalnie. J...
Często było to już poruszane na tym forum. Klient kupuje i prosi aby wysłać: pojutrze, po weekendzie, za kilka dni, po wakacjach, jak dobierze jeszcze kilka przedmiotów, jak skończy się kolejna licyt...
bezsensowna funkcja, która tylko utrudnia przeglądanie i porównywanie polubionych ofert, jednocześnie traktując mnie jak **piiip**ę.
Witam, pisze w pewnej kwestii, chodzi o zmiany które wprowadzono na allegro. Dostaje masę wiadomości i telefonów od klientów w związku z tym, że nie mogą zamówić produktu ponieważ wyskakuje im komuni...
Taka funkcja pozwoliłaby zapisywać własne uwagi dotyczące konkretnej oferty, np. informacji o stanie zapasów, ustalonych z kupującym warunkach czy planowanych zmianach w opisie lub cenie. Ułatwiłoby ...
Skoro wprowadzacie oddzielną platformę dla b2b allegro business tym bardziej warto by było wprowadzić możliwość różnych cen dla b2c a b2b. Największy problem jaki widzę i niepotrzebne koszty dla firm...
Jestem klientem allegro od 17 lat a sprzedawcą od niecałych 3 lat i do końca nie rozumiem dlaczego nie ma opcji dla sprzedawców która umożliwiała by docenienie stałych klientów, gdzie w każdym sklepi...
Weźcie usuńcie to cholerne łączenie ofert i sugerowanie w ulubionych, bo nie po to dodaję tam sobie konkretne rzeczy, żebyście mi robili śmietnik!!!
Na stronach produktów jak i liście ofert widoczna jest cena jednostkowa (np. za 100 ml lub 100 g), jednak nie ma możliwości sortowania wyników po tej wartości. Wprowadzenie takiej opcji znacznie ułat...
Proponuję w przypadku licytacji zakładanych przez sprzedawców prywatnych na allegro lokalnie aby w przypadku wygranej: 1 oferent z najwyższą kwotą miał 3 dni na opłacenie w przypadku gdy tego nie zro...
Witam, Czasami potrzebuję wyszukać ofertę po kodzie producenta w swoim asortymencie, jednak obecnie nie ma takiej możliwości. Mogę przeszukiwać oferty po: nazwa, GTIN/EAN, numer, sygnatura, marka, ws...
Kupiłem towar. Dotarł do paczkomatu standardowo o czym dostałem powiadomienie o godz. 10.30, z informacją, że będzie na mnie czekał 4 dni. Niestety, tego samego dnia o godzinie ok 16.30 dostałem info...
Witam serdecznie, przydatna byłaby opcja sortowania asortymentu według ilości polubień, ewnentualnie również innych statystyk. Dzięki temu można byłoby lepiej dopasowywać kampanie reklamowe, robić ra...
W przypadku platform chińskich Sprzedawcy, firmy chińskie, mają znacznie ułatwione rozliczenie VAT i brak opłat manipulacyjnych. Natomiast drobni Sprzedawcy na Allegro, którzy zaopatrują się na platf...
Cel: Chcę zwiększyć korzyści dla Konsumentów, wydłużyć okres zwrotu, uzupełnić niezbędne informacje, bez ograniczania prawa zwrotu. Prawo konsumenckie w Polsce oraz w UE przewiduje obowiązek poinform...
Fajne by było gdyby pojawił się filtr który będzie oddzielał firmy z Chin które wysyłają z Polski czy z Europy, ale nasze dane wtedy lecą niewiadomo gdzie, i niewiadomo co z nimi ktoś robi. A tak to ...
W podjazdach podajecie wyłącznie status "Zamówiony" oraz "Nie zamówiony", a brakuje statusu "Zrealizowany" i odpowiedniego automatycznego filtrowania. Po co nam ta cała kilometrowa lista, skoro potrz...