anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Komentarz / gwiazdki TYLKO do REALNEJ transakcji

Kategorie
kupujący
kupujący 854
inne
inne 168
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
13
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
84
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
101
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
967
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
499

Komentarz / gwiazdki TYLKO do REALNEJ transakcji

pinsplash
#21 Demiurg#

Gdy do transakcji nie doszło z winy kupującego nie powinien on mieć możliwości wystawienia komentarza. Nie może być sytuacji że kupujący wygrywa aukcję / licytację - nie płaci i wystawia gwiazdki " za zgodność z opisem" - przecież on tego towaru na oczy nie widział!  To powinno działać w obie strony. Tzn Jeżeli sprzedawca ma smarta w teorii z automatu ma 5* za koszt wysyłki, gdy Kupujący zapłaci a sprzedawca nie wywiąże się z transakcji, dostanie negatyw to i tak dostaje pięć gwiazdek za wysyłkę. Co jest nonsensem bo towaru nie wysłał. To pole powinno być szare - można by było ocenić tylko obsługę klienta ( i dodać komentarz/opis).

16 Komentarze
mdrogeria
#21 Demiurg#

masz wpunkcika do kolekccji , ale nić się tu nie zmieni na lepsze bynajmniej dla sprzedających .

Xiaomi_shop_PL
#7 Wielbiciel#

W ogóle dziwi mnie możliwość oceniania kosztów wysyłki przez kupujących, przecież koszty te są widoczne a klient kupując dany towar i wybierając kosztem wysyłki się po prostu na taki koszt zgadza i go akceptuje.

Client:79179573
#16 Inspirator#

Na szczęście ten pomysł nigdy nie będzie wprowadzony.

pinsplash
#21 Demiurg#

@mdrogeria  A dlaczego nie? Przecież ocenie powinna podlegać realna/faktyczna sytuacja....

Nie zapłaciłeś - nie możesz ocenić stanu przedmiotu bo go nie widziałeś. Proste

Nie dostarczyłeś - mimo, że oferujesz Smart nie masz 5* bo do realizacji nie doszło.

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Właśnie sensu nie ma to, że kupujący może ocenić zgodność z opisem nawet kiedy nie otrzymał przedmiotu. Nie istnieje możliwość oceny zgodności z opisem jeżeli fizycznie nie posiada się danego przedmiotu.

 

Nikt nie jest w stanie na odległość stwierdzić czy ceramiczny opiekacz do kanapek faktycznie posiada ceramiczną powłokę. 

 

Allegro mogłoby wpaść na taki pomysł, żeby rozszerzyć system oceniania sprzedającego. Jeżeli faktycznie nie doszło do wysyłki, oceny kosztu wysyłki i zgodności z opisem NIE POWINNY być dostępne, bo:

  • kupujący nie miał fizycznego dostępu do ocenianego przedmiotu
  • kupujący nie zapłacił ani grosza za wysyłkę - wykluczam przedpłatę, bo kupujący i tak otrzymuje zwrot pieniędzy

W takiej sytuacji powinna być dostępna jedynie Obsługa Kupującego.

Philkam__monety
#9 Pomysłodawca#

z informacji jakie posiadam - po zmianie statusu zamówienia na anulowane, kupujący nie może zapłacić za przedmiot jak i nie może wystawić komentarza... Rozmawiałem na czacie z pracownikiem o tym. 

pinsplash
#21 Demiurg#

@Philkam__monety  Anulacja to inna historia. Tutaj mówimy o zakupie i.....np braku kontaktu, lub nie zapłaceniu "nie bo nie" ew. rezygnacji przed wysyłką ..

Philkam__monety
#9 Pomysłodawca#

@pinsplash więc robisz status anulowana i klient nie może ani zapłacić ani wystawić komentarza... sprawdź ; ) na finalizacje transakcji wg regulaminu ma 7 dni, jesli tego nie zrobi robisz status anulowany i masz czysta karte.

pinsplash
#21 Demiurg#

Czy gdy dostawa jest DARMOWA ( ale nie Smart) to też z automatu nalicza 5* w ocenie transakcji?

mdrogeria
#21 Demiurg#

pinsplashW każdym przypadku ,jeśli klient nie płaci za przesyłkę nie ma możliwości obniżenia oceny za jej koszt .

oznacz moderatorów