Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
18.09 zakupiłem telewizor Samsung QE65S85FAE z oficjalnego sklepu Allegro. Według trackingu jeszcze tego samego dnia przesyłka została przygotowana przez nadawcę i wysłana z sortowni. Od tego czasu w historii przesyłki wielokrotnie pojawia się informacja o "Wysłaniu przesyłki z sortowni" oraz o dwukrotnym wystawieniu awizo - co jest nonsensem, gdyż pod dom nie podjechało żadne auto, kurier się nie kontaktował.
Nie potrafię uzyskać konkretnych informacji od sprzedającego za pomocą "Zapytania o zakup". Raz otrzymałem informację, że przesyłka zaginęła i niezwłocznie zostanie nadana nowa, następnego dnia, gdy przesyłka się "odnalazła" otrzymałem informację, że udzielono mi błędnej informacji i przesyłka tak na prawdę nie zaginęła. Za każdym razem obiecują, że będą kontaktować się z przewoźnikiem i "niezwłocznie udzielą mi odpowiedzi" na pytanie, kiedy przesyłka realnie zostanie dostarczona. Oczywiście, nie otrzymałem takiej informacji ani razu.
Telefony kurierów albo odpowiadają skrzynką pocztową, albo nie odbierają i nie odpisują na wiadomości.
Proszę o informacje, jaki jest status mojej przesyłki oraz kiedy mogę się spodziewać dostawy.
Numer przesyłki: AD01B55J10
Pozdrawiam
@Leszczu965 widzę, że jesteśmy już z Tobą w kontakcie. Informacje otrzymasz w korespondencji 56151740. Do oddziału została przesłana interwencja, w najbliższym dniu roboczym zostanie podjęta próba doręczenia.