Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kolejny raz kurier nie stawił się po odbiór paczki. Numer zlecenia odbioru: 23337860.
Podjazdy kurierów w ramach dostawy Allegro Delivery to jest jakiś śmiech na sali.
Czy kurier dzisiaj się zjawi po przesyłkę? Czy jeśli kupujący będzie miał problemy przez opóźnioną dostawę to do kogo u Państwa mam go skierować?
Kto poniesie odpowiedzialność za opóźnioną dostawę z nie mojej winy? Czy kolejny raz dostanę obniżenie oceny sprzedającego w ramach podziękowania za nie przyjechanie kuriera?
Cześć @ELTUCHER, poprosiłem o pilną interwencję w sprawie podjazdu kuriera.
W momencie oznaczenia zamówienia jako opóźnione, w takim wypadku będziemy mogli wykluczyć je z miary jakości sprzedaży.
To wykluczcie już teraz to zamówienie z miar jakości sprzedaży.
Przypominam, że paczka dalej leży u mnie i czeka na odbiór przez kuriera.
Rozumiem, że mam zwrócić klientowi pieniądze, a w uzasadnieniu zwrotu przekazać mu, że firma Allegro nie potrafi rozwiązać problemów ze swoimi kurierami i ich podjazdami? Czy może poinformować, że aktualnie prowadzona jest PILNA INTERWENCJA w Państwa firmie i odpowiedź będzie jak łaskawie ktoś z Allegro się tym zajmie?
Proszę o informację co dalej mam zrobić, klient zapewne dzisiaj będzie się już kontaktował, czemu nie ma przesyłki dostarczonej (nawet odebranej ode mnie).
@ELTUCHER Podaj numer zamówienia. Sprawdzę to.
Przecież @matt_rose już ponoć zajmuje się tematem.
Czytacie wątek od początku? 🙂
Numer zamówienia: beccc420-b99d-11f0-874e-1f786af652d8
Dostanę dzisiaj informację, czy klient sobie poczeka kolejnych kilka dni aż ktoś od Was pojawi się po paczkę?
Jeśli dostanę od klienta komentarz negatywny za zwłokę z nadaniem to ktoś od Was usunie ten komentarz? Czy będzie liczony do jakości sprzedaży, a co za tym idzie odbierzecie mi Super Sprzedawcę, co w konsekwencji obniży mi sprzedaż?
Czy tak trudno jest wam ponowić odbiór przesyłki?
@ELTUCHER Mateusz zajął się sprawą podjazdu kuriera 🙂 Aby wykluczyć zamówienie, potrzebuje jego numeru. Zgłosiłam je do wykluczenia.
Otrzymałam również informację, że została zrobiona interwencja w sprawie podjazdu. Doradca zgłosił sprawę do oddziału.
Jeśli chodzi o negatywny komentarz, więcej informacji odnośnie usuwania znajdziesz w tym artykule. Jeśli kupujący wystawi taki komentarz, skontaktuj się z nami przez formularz. Doradca zweryfikuje sprawę.
@ELTUCHER nie, nikt nie czyta co się pisze. I nikt nie usunie ci negatywa nikogo nie obchodzi że to nie jest wina sprzedawcy tutaj klient ma prawo wystawiać oceny jakie chce czy są uczciwe czy nie. I tak odbiorą ci super sprzedawce. Również miałam sytuację że klienci wystawiali mi negatywy nie z mojej winy i na drugi dzień traciłam SS i moje prośby o interwencję nikogo nie obeszły.