Broken item at delivery

Client:130407229
#1 Nowicjusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
19-01-2025
15:44
Dear All,
A few weeks ago I ordered a couple of plastic vases from domotechnika and one of them was broken when I opened the package.
I immediately wrote them a email and sent them pictures asking for a replacement for the broken one, but they only sent me the bill once again.
What should I do? Instead of a refund I would really need that extra vase, but I don't want to order another one and pay for it..
My order number was 13089349999594, if anybody could help me I would really appreciate it!
Thank you!
Nora Karika, Hungary
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
Monika__L
#17 Koryfeusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
19-01-2025
17:08
You should open a discussion
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
19-01-2025
17:32
oznacz moderatorów