Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, klient oczekuje że otrzyma drugi kod zwrotu, ponieważ twierdzi że to kurier się pomylił, poniżej przesyłam wiadomość od klienta.
Witam, proszę o ponowne wygenerowanie kodu, przy pomocy którego dokonam darmowego zwrotu przesyłki, gdyż w dniu dzisiejszym kurier podjął zwrot z państwa skrzynki i dostarczył mi pod adres ul. [edycja], 20-337 Lublin. Przez błąd kuriera nie będę ponosiła kosztów zwrotu przy pomocy innego kuriera, chcę zwrócić produkt za darmo. Bardzo proszę o szybką reakcję. Nie będę ponosić żadnych dodatkowych kosztów wynikających z błędów kuriera.
@katlap napisz mu żeby się kontaktował z Allegro bo to usługa Allegro i nich złoży reklamacje, a co masz w śledzeniu przy zwrocie ? może coś kombinuje i mu wygasł kod 😉
Ach to Allegro Delivery coraz ciekawsze fikołki 😄
Dziękuje za widomość , tez mi się tak wydaję zę tutaj jakieś są kombinację tym bardziej ze mój adres zwrotu to nie Lublin tylko Myślenice
@katlap daj numer paczki ?