anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czemu zmieniliście mój domyślny paczkomat?

MAMY ROZWIĄZANIE!
maciex1010
#7 Wielbiciel

Czemu zmieniliście mój domyślny paczkomat i nawet po wybraniu ponownym nie zmieniliście go we wszystkich zakupach, a tylko u jednego dostawcy? Mój paczkomat jest u mnie w podwórku i nie zamierzam biegać do dhl, gdzie apka działa beznadziejnie i mam dalej! Jeśli coś się nie zmieni, pożegnamy się. To nie groźba, tylko informacja. 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@maciex1010 domyślnie w formularzu dostawy i płatności wyświetlamy 4 najbliższe punkty dostawy (dla różnych metod). Jeżeli robisz zakupy od kilku sprzedających w jednej transakcji, to konieczne jest wskazanie preferowanego punktu dla każdego z nich. Zmiana dla jednego nie działa globalnie na całą transakcję. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
maciex1010
#7 Wielbiciel

Dziękuję za odpowiedź. Znalazłam możliwość zakupów w apce InPost 

oznacz moderatorów