anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy dostanę SMS z kodem do odbioru?

Client:66285714
#7 Wielbiciel#

Znalazłam przesyłkę w komputerze. Jest cała historia. Dzisiaj w doręczeniu. Nie mam tylko kodu odbioru. Czy dostanę SMS? W aplikacji mobilnej nic nie ma o przesyłce.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:66285714 sms z kodem wysyłamy, jeśli kupujący nie korzysta z naszej aplikacji. Jeśli z niej korzystasz, powiadomienie o przesyłce otrzymasz w aplikacji i z jej pomocą będziesz mogła otworzyć skrytkę zdalnie, kod odbioru otrzymasz także w wiadomości e-mail. Natomiast zakup, o którym piszesz nie został zrobiony na koncie, z którego piszesz, tylko na Twoim innym koncie Allegro. 
Aby otrzymać informacje o tej przesyłce w aplikacji, zaloguj się proszę na właściwe konto (jeśli chcesz mogę podać jego login, abyś mogła się na nie zalogować). 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:127505733
#7 Wielbiciel#

aplikację mam w telefonie ale to inne konto. Wolę sms. Będzie prościej.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:127505733 Przeloguj się na konto, z którego teraz piszesz. Client:127505733. 

Kod odbioru możesz znaleźć:
- W aplikacji Allegro: w zakładce "Moje zakupy", szczegóły zamówienia.
- W wiadomości e-mail: od Allegro.
- W wiadomości SMS: od Allegro.
- Na stronie Allegro: w powiadomieniu.

Otrzymasz kod odbioru poprzez SMS w sytuacji, gdy nie masz uruchomionych powiadomień PUSH z aplikacji Allegro. Możesz zmienić swoje powiadomienia na tej stronie. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:127505733
#7 Wielbiciel#

Problem w tym że to konto mam na komputerze. Nie potrafię go przelogować na telefon

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:127505733 Kod obioru znajdziesz również w mailu, który jest przypisany do tego konta. 

Aby wylogować się z aplikacjii kliknij: Moje Allegro- Konto- zjedź na dół strony- wyloguj się. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:127505733
#7 Wielbiciel#

Nie pamiętam hasła 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:127505733 Wysyłam Ci artykuł co zrobić w takiej sytuacji. Możesz przywrócić hasło klikając "nie pamiętam hasła". 

Jeśli nadal masz problemy z zalogowaniem się, skontaktuj się z nami przez formularz

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:127505733
#7 Wielbiciel#

Udało się tak myślę, teraz tylko czekać na kod odbioru z paczkomatu bo piszę że w doręczeniu.

oznacz moderatorów

Client:127505733
#7 Wielbiciel#

127505733 to ten login. Gorzej z hasłem do maila

oznacz moderatorów