Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ostatnio wysyłaliśmy zamówienia przez Żabkę i mimo że dostarczyliśmy je do punktu przed godziną 14:00, kurier odebrał je dopiero następnego dnia, co wpłynęło na obniżenie naszej oceny sprzedaży. Czy w takim przypadku jest to nasza wina? Jeśli nie, proszę o usunięcie następujących zamówień z naszej oceny:
9b1e0d10-80b1-11f0-83fb-ff3939f0cd3f
05794650-8294-11f0-8d27-1d34516e34ce
fc5fb0d0-81c7-11f0-80ea-6fda5b3014ee
51a90bc0-7cc5-11f0-8f53-bd9f09e11016
@rowerekdzieciecy godzina graniczna dla DHL (kod pocztowy 08-119) to 12:00, więc nie wykluczymy zamówienia nr fc5fb0d0-81c7-11f0-80ea-6fda5b3014ee.
Poprosiłam o wykluczenie pozostałych zamówień z Twojej jakości.