Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam zamawiałem paczkę z możliwie jak najkrótszym czasem dostawy. Miała paczka być w punkcie 03.08, a jest już 06.08 i status nie zmienia się z „w doręczeniu”. Co w takim przypadku zrobić? Bardzo zależy mi na czasie dostawy, a aktualnie jest dłuższy niż pierwsza lepsza opcja dostawy.
Jaka firma kurierska? Kiedy nadana?
allegro one
Możesz w każdej chwili odstąpić od umowy zakupu, jeżeli nie została dotrzymana umowa, możesz także dopytać u sprzedającego, jak firma to on odpowiada za przesyłkę do chwili odebrania.
Pisałem do sprzedającego i rzekł, że nie ma wpływu na przesyłkę po nadaniu jej i wręczeniu kurierowi.
@Client:100899601 bo nie ma wg prawa odpowiada tylko za stan przesyłki do chwili doręczenia a nie za terminowość. Za czas doręczenia odpowiada przewoźnik przed stronami umowy czyli teraz najśmieszniejsze przed allegro i przed tobą
@az1rael Nieprawda, odpowiada za wywiązanie się z umowy, jeżeli nie wywiązał się to kupujący może odstąpić z tego powodu od umowy zakupu, a czy to i jaki przewoźnik to niech sprzedający sobie z nim wyjaśni.
@LEW433 proszę nie wprowadzać w błąd użytkowników. Odpowiada za przesyłkę nadawca w rozumieniu Prawa pocztowego, czyli Allegro. Sprzedawca nie podpisuje z przewoźnikiem umowy na świadczenie usług pocztowych/przewozowych, a tylko w tym przypadku może odpowiadać wobec Kupującego. Sprzedawca korzysta z usługi Allegro Dostawa/Delivery udostępnionej w ramach konta na Allegro.
Nieprawda, ty wprowadzasz w błąd kupujący nie podpisuje umowy z przewoźnikiem przy zakupie od firmy, i wg prawa sprzedający odpowiada za przesyłkę do chwili odebrania, Radze poczytać prawo i regulamin Allegro.
@LEW433 w odróżnieniu od Ciebie znamy prawo. W odróżnieniu od Ciebie mieliśmy kilka problemów z zagubioną lub zniszczoną przesyłką w ramach Allegro Dostawy. I za każdym razem w dyskusjach po początkowej próbie wciskania kitu w Twoim stylu, Allegro przyznawało, że odpowiada za te przesyłki i zajmowało się zaspokojeniem roszczeń Kupujących.
Zresztą jak najbardziej w zgodzie z regulaminem Allegro o którym tu piszesz. Poczytaj CAŁY regulamin Allegro, łącznie z załącznikami. Łącznie z tym z numerkiem 16.
Art. 2.10
Usługi, Usługi Zwrotu Towaru i Usługi Dodatkowe realizowane są na podstawie umowy zawartej pomiędzy Spółką a danym Dostawcą, w ramach której Spółka, w zależności od rodzaju Przesyłki, jest nadawcą w rozumieniu Prawa pocztowego lub zleceniodawcą w rozumieniu art. 734 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. 2019 poz. 1145,ze zm.) - z chwilą uzyskania przez Dostawcę od Spółki potwierdzenia, że dana Usługa wykonywana jest w ramach Usługi Dostawy, zgodnie z postanowieniami Regulaminu, Regulaminu Allegro oraz Regulaminów Dostawcy.
Spółka = Allegro. My korzystając z funkcjonalności Allegro Dostawy nie jesteśmy stroną dla żadnego z przewoźników. Myślisz, że po co na Allegro są te upoważnienia dla sprzedawców do składania reklamacji?
@LEW433 napisał(a):
Możesz w każdej chwili odstąpić od umowy zakupu, jeżeli nie została dotrzymana umowa, możesz także dopytać u sprzedającego, jak firma to on odpowiada za przesyłkę do chwili odebrania.
A w regulaminie, na który się zgodził Kupujący, to jaki mamy czas doręczenia w przypadku Allegro One? 🙂
Piszesz bełkot o nie dotrzymaniu umowy, jej realne warunki ukryte są w regulaminie usługi. "Przewidywany czas dostawy" podawany przez Allegro żyje swoim życiem dyktowanym przez algorytm.
Czas dostawy pokazywany przez allegro w ofercie to czas wróżony z fusów. Prawidłowy masz w podsumowaniu zakupu i regulaminie dla zwykłego one 3 dni robocze. Jak się chce cos dostać szybko to się one nie wybiera bo mają strasznie duży odsetek skopanych dostaw. @Client:100899601
@Client:100899601 przepraszamy za tę sytuację! Wyjaśniamy to.
Liczę na rozwiązanie kłopotu, mija kolejne popołudnie a po paczce ani śladu.
@Client:100899601 wybrałeś chyba najbardziej zawodny sposób dostarczenia.... 😞