anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

DOSTAWA PRZESYŁKI PRZEZ KURIERA

MAMY ROZWIĄZANIE!
Adam_Na
#7 Wielbiciel#

Kurier DPD dostarcza paczkę pod drzwi i sobie jedzie bez upewnienia czy ktoś odbiera tę przesyłkę. 

Co to za gó@$% jakość którą oni teraz nazywają standardem?

Nie zaufam Allegro w sprawie drogich przesyłek jeśli będą zostawiane pod drzwiami.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
Ziolko39
#21 Demiurg#

@Adam_Na DPD to chyba najgorsza firma jeżeli chodzi o kurierów > nie odbierają telefonów, sami przekierowują przesyłki do punktu (niby nikogo nie było w domu). BOK też tragedia > a tak przy okazji to Ty sam wybrałeś kuriera DPD.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Ziolko39 jak zakup w ramach smart to nie koniecznie @Adam_Na sam wybrał kuriera. Allegro mogło zaproponować najlepszą opcję dostawy.

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Adam_Na podaj mi proszę numer przesyłki i będę mógł skontaktować się z DPD w tej sprawie.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@gdvorek Dostaniesz odpowiedź, że wszystko było ok tylko odbiorca się czepia.

Do mnie nie chciało się pofatygować kurierowi tylko zostawił przesyłkę w punkcie, w sklepie żabka (podobno nie było mnie w domu co było kłamstwem) > w BOK-u zostałem potraktowany po chamsku > dostałem info, że oni nic nie mogą i tak ma być

oznacz moderatorów
Adam_Na
#7 Wielbiciel#

Dzwoniłem do nich i mówią że to jest obecnie PRZESYŁKA STANDARD i w tej cenie tylko dzwonią dzwonkiem i idą sobie. Nie obchodzi ich czy ktoś to odebrał! Jak mogę kupić coś nawet taniego jak rzucą to pod drzwi? Jak ktoś mieszka w wieżowcu na parterze to na bank zniknie... 

Allegro powinno zweryfikować co teraz jest standardem kurierskim bo rzucania pod drzwi to ja nie chcę. 

Paczka DPD nr 1023007439589U

oznacz moderatorów
pecela
#19 Nestor#

@Adam_Na 

Zasady doręczania określa ustawa. A co do przesyłek kurierskich to w art 3 ustawy prawo pocztowe mamy:

14) paczka pocztowa - przesyłka rejestrowana, niebędąca przesyłka listową, o masie do 20 000 g i sumie wymiarów (długość, szerokość, wysokość) nieprzekraczającej 3000 mm, przy czym najdłuższy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm;

19) przesyłka kurierska - przesyłka listowa będącą przesyłką rejestrowaną lub paczka pocztowa, przyjmowana, sortowana, przemieszczana i doręczana w sposób łącznie zapewniający:
a) rejestrację dnia i godziny nadania przesyłki pocztowej,
b) śledzenie przesyłki pocztowej od momentu nadania do momentu doręczenia,
c) doręczenie przesyłki pocztowej w gwarantowanym terminie określonym w regulaminie świadczenia usług pocztowych lub w umowach o świadczenie usług pocztowych,
d) doręczenie przesyłki pocztowej adresatowi lub osobie uprawnionej do odbioru w miejscu określonym przez nadawcę lub uzgodnionym z adresatem, w sposób zapewniający rejestrację dnia i godziny doręczenia przesyłki pocztowej;

23) przesyłka rejestrowana - przesyłka pocztowa przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia i doręczana za pokwitowaniem odbioru;


Oczywiście pozostawienie przesyłki bez pokwitowania wynika z innego przepisu ustawy:

Art 37 ust. 4b. W stanach nadzwyczajnych lub w przypadku wystąpienia stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego, zawiesza się wykonywanie przez operatora pocztowego obowiązku uzyskania pokwitowania odbioru przesyłki kurierskiej wynikającego z art. 3 pkt 19 lit. e. 

Ten przepis stanowi dla przewoźnika podstawę do pozostawiania przesyłek bez podpisu odbiorcy.

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Adam_Na dziękuję za numer przesyłki i opisanie dokładnie tej sytuacji.

Skontaktuje się z przewoźnikiem i wyjaśnie to z nimi. 

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Adam_Na otrzymałem informację, że jak dostamy odpowiedź od DPD to skontaktujemy się z Tobą mailowo.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Adam_Na @Ziolko39 

Widzę, że DPD odpowiedziało, dlatego daje również tu Wam znać:

”Przesłaliśmy Państwa wiadomość do Serwisu Kurierskiego w celu wyeliminowania takich sytuacji w przyszłości”.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@gdvorek Standardowa odpowiedź typu "kopiuj, wklej" > ja dostałem wyjaśnienie dopiero po skardze na kuriera i BOK do centrali DPD > niestety nie mogę jej tu przytoczyć ze względu na zastrzeżenie zawarte na końcu maila.

oznacz moderatorów
Adam_Na
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za interwencję

oznacz moderatorów