Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zastanawiam się, czy Allegro posiada jakiś realny nacisk na kuriera DPD aby ten odbierał paczki zgodnie ze swoją deklaracją?
Według deklaracji DPD z zielonego paczkomatu powinien odebrać paczki nadawane do godziny 13 dla naszego kodu pocztowego. Tymczasem paczki nadawane ledwo po 12 nie są odbierane z maszyny. Oczywiście wszystko reklamuję, w odpowiedzi na reklamację otrzymuję przeprosimy ze strony Allegro i zapewnienia, że podobna sytuacja już się nie powtórzy. Tymczasem na 6 przesyłek nadanych w tym miesiącu w maszynie One Box 5 zareklamowałem z powodu nie podjęcia ich w terminie.
Co ciekawe pani kurier obsługująca rejon powiedziała mi wprost, żebym tam nawet nie jeździł nadawać bo ona i tak nie będzie się wracała z trasy.
Mam wrażenie, że DPD śmieje się Wam w twarz robią sobie z nas jaja.
Allegro taki gigant w wolumenie przesyłek a nie potrafi ustawić do pionu swojego partnera...
@AquaSole Masz złe informacje , deklaracja dotyczy automatów DPD , nie zielonych , z tych przesyłki mają być podjęte do końca następnego dnia po nadaniu ,to allegro robi wariatów ze sprzedawców i klientów prezentując w ofertach przewidywany czas dostarczenia .
Pod tym linkiem:
https://allegro.pl/kampania/one/kurier/godziny-graniczne
Allegro wyraźnie informuje o One Boxach i One Punktach. Nie ma tam mowy o automatach DPD.
Dla mojego kodu pocztowego DPD deklaruje odbiór do godziny 13.
90% przesyłek nie jest odbieranych w deklarowanym terminie.
Proszę coś z tym zrobić.
Rozumiem, że jedna/dwie paczki w miesiącu mogą się opóźnić z przyczyn niezależnych, ale nie CODZIENNIE. Chcę wiedzieć do której godziny mam nadać paczkę, aby móc cokolwiek planować.
Dlaczego InPost jest w stanie odbierać przesyłki terminowo do zadeklarowanej godziny, a wasz DPD notorycznie olewa wasze zasady śmiejąc się Wam w twarz?
Popieram. Skoro Allegro wywiera nacisk na Sprzedawcach, aby udostępniali metodę dostawy DPD, to niech zaczną egzekwować działanie tego przewoźnika zgodnie z umową. Usunęliśmy jakiś czas temu DPD z naszych cenników, bo mieliśmy notoryczne problemy - kurierzy nie realizują zamówionych podjazdów, kompletnie je olewają, a firma podlicza za podjazd nie uwzględniając reklamacji, o tym że podjazd się nie odbył, bo usługa dostawy została zrealizowana - no tak, została, bo pracownik leciał szybko na ostatnią chwilę do punktu nadań DPD, żeby nadać paczkę! Kontaktowaliśmy się z infolinią, chociaż przedrzeć się do konsultanta graniczy z cudem (zajęło nam to 18 min, dla kontrastu rozwiązanie sprawy z InPost trwa ok 1,5 minuty), były podejmowane interwencje, i co? I nic.
Nie mieliśmy w cennikach DPD i był spokój. Niestety, aby mieć SMART mamy udostępnioną metodę One Box Allegro w ramach DPD. Pierwsze zamówienie i już jest problem! Paczka nadana przed godziną graniczną leży od wczoraj od 13:56 w automacie. Mamy prawie 20:00, więc pewnie dzisiaj nikogo nie będzie. Może jutro odbiorą? To będą 2 dni. I mówię tutaj o prawie, że centrum Wrocławia. Podczas nadawania paczek w następnym dniu od nadania w okolicy jeździły dwa busy DPD, ale żaden z kurierów nie był łaskaw odebrać paczki.
To jest absurd. Wprowadzenie DPD do cennika wymusza na nas więcej pracy w postaci monitorowania, zgłaszania, tłumaczenia przed Kupującymi, że dostawa będzie opóźniona. Wpływa to na wizerunek firmy, chociaż z naszej strony robimy co trzeba. Z innymi przewoźnikami nie ma takich problemów, wszystko przebiega sprawnie. Nie wyobrażam sobie sytuacji, że za każdym razem będzie trzeba tyle "biegać" wokół zamówień realizowanych przez DPD.