Zgłosiłem reklamację do sprzedającego o zwrot kosztów z powodu uszkodzonego towaru, który od niego kupiłem. Sprzedający uznał reklamację i prosił o odesłanie towaru. Opłaciłem i wypełniłem formularz zwrotu towaru. DPD miało przyjechać odebrać przesyłkę, a tak się nie stało. W DPD powiedzieli, że zlecenie zostało anulowane i mam założyć na Allegro kolejne zlecenie zwrotu towaru, a na to pierwsze zlecenie zgłosić reklamację. Gdzie i jak taką reklamacje można złożyć? Proszę o odpowiedz.
@abar01 napisz przez formularz kontaktowy, niech zlecą ponownie odbiór 😄
Ja już drugie zlecenie odbioru przesyłki złożyłem. Ponownie opłaciłem. Wg. instrukcji DPD mam złożyć reklamację na pierwszy odbiór. W systemie Allegro widać to pierwsze zlecenie jako:
Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nienadana
A nie ma nigdzie nic o złożeniu reklamacji.