anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jak zwrócić uwagę przewoźnikowi, by szanował przesyłki.

Client:59347267
#7 Wielbiciel#

Kolejna paczka jest mokra i mocno uszkodzona. To już druga w tym miesiącu. W pierwszej były książki a drugiej sprzęt elektryczny.

IMG_20241126_165222055.jpg

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

mdrogeria
#21 Demiurg#

najlepiej wybierać innego

oznacz moderatorów

Client:35386082
#11 Animator#

@mdrogeria ostatnio ktoś tu wspominał, że teraz to Allegro wybiera kuriera. Ty płacisz, a oni wybierają.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:35386082 tylko w smart , płacąc za wysyłkę Możesz wybrać 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Przewoźnik przewoźnikiem, wszystko zależy od człowieka.

oznacz moderatorów

Client:59347267
#7 Wielbiciel#

wiecie, jak to zgłosić do firmy?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:59347267. Reklamację możesz zgłosić poprzez formularz.
Jeśli jednak nie chcesz zgłaszać reklamacji, to proszę, podaj numer uszkodzonej paczki - skontaktuję się w tej sprawie z oddziałem i przekażę Twoje uwagi. 

oznacz moderatorów

Client:59347267
#7 Wielbiciel#
Cześć, pierwsza z uszkodzonych paczek to: 3c350c30-a4da-11ef-b322-33efbbedf010 a ta ze zdjęcia to: 04079390-aa6c-11ef-97c7-c984e3894d53. W pierwszej były książki. Opakowanie mokre, klejące, podarte. Stan książek ok. Dziękuję.
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Takie przesyłki powinny być pakowane najlepiej w sztywne kartony lub mocne koperty (sam stosuje piankowe ) , są bardziej odporne i nie łamią jak te popularne widoczne na zdjęciu . 

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:59347267 przekazałam sprawę w odpowiednie ręce. 

   Basia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Client:43739367
#2 Obserwator#

To ja też poproszę, u mnie co prawda nie ma uszkodzeń, ale kurier przyjeżdża bez uprzedzenia i zostawia przesyłki pod bramą lub awizo. Na moją prośbę, żeby poczekał zostawił awizo. Kurier DPD.

 

Pierwsza sprawa zgłoszona i jak widać bez poprawy. Nie wiem czy mam zgłaszać do skutku, czy co?

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@MiMary @RaBarbar_ka @kolekcjoner608 @Client:59347267 Przerabiałem to już kilka razy z inpostem. Otóż NIE MAJĄ czegoś takiego jak reklamacja na sposób dostawy/uszkodzone opakowanie. Miałem kilka takich przypadków i jak długo zawartość nie jest uszkodzona tak długo usłyszysz tylko że dziękują za zwróconą uwagę i na przyszłość będą starali sie lepiej (lub coś w tym stylu).

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Client:59347267
#7 Wielbiciel#

Słabo. Dzięki z info

oznacz moderatorów