Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kolejna paczka jest mokra i mocno uszkodzona. To już druga w tym miesiącu. W pierwszej były książki a drugiej sprzęt elektryczny.
najlepiej wybierać innego
@mdrogeria ostatnio ktoś tu wspominał, że teraz to Allegro wybiera kuriera. Ty płacisz, a oni wybierają.
@Client:35386082 tylko w smart , płacąc za wysyłkę Możesz wybrać
Przewoźnik przewoźnikiem, wszystko zależy od człowieka.
wiecie, jak to zgłosić do firmy?
Cześć, @Client:59347267. Reklamację możesz zgłosić poprzez formularz.
Jeśli jednak nie chcesz zgłaszać reklamacji, to proszę, podaj numer uszkodzonej paczki - skontaktuję się w tej sprawie z oddziałem i przekażę Twoje uwagi.
Takie przesyłki powinny być pakowane najlepiej w sztywne kartony lub mocne koperty (sam stosuje piankowe ) , są bardziej odporne i nie łamią jak te popularne widoczne na zdjęciu .
@Client:59347267 przekazałam sprawę w odpowiednie ręce.
To ja też poproszę, u mnie co prawda nie ma uszkodzeń, ale kurier przyjeżdża bez uprzedzenia i zostawia przesyłki pod bramą lub awizo. Na moją prośbę, żeby poczekał zostawił awizo. Kurier DPD.
Pierwsza sprawa zgłoszona i jak widać bez poprawy. Nie wiem czy mam zgłaszać do skutku, czy co?
@MiMary @RaBarbar_ka @kolekcjoner608 @Client:59347267 Przerabiałem to już kilka razy z inpostem. Otóż NIE MAJĄ czegoś takiego jak reklamacja na sposób dostawy/uszkodzone opakowanie. Miałem kilka takich przypadków i jak długo zawartość nie jest uszkodzona tak długo usłyszysz tylko że dziękują za zwróconą uwagę i na przyszłość będą starali sie lepiej (lub coś w tym stylu).
Słabo. Dzięki z info