Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam kurier nie chce odebrać odemnie telefonu została dopisana informacja przy zamawianiu odnośnie adresu twierdzą że jest nie prawidłowy nawet nie zadzwonił dopytać się o szczegóły. Nr przesyłki AD01H870G5 co mam dalej robić?
Dopisana informacja to była dla sprzedawcy. Sprzedawca w tym okresie ma sajgon, mógł tego nie zauważyc, a nawet jak zauważył to nie mógł zmienić... Powinieneś podać prawidłowy adres, a nie dopisywać jakieś informacje. W większości metod dostawy generowana jest gotowa etykieta i sprzedawca nie ma na nią wpływu. Za to za opóźnienie wysyłki nawet z winy klienta jest karany spadkiem statystyk i sprzedaży. W dodatku DHL to kurier z najgorszą opinią w tym cyrku. Moim zdaniem prędzej wróci do sprzedawcy lub zaginie próbując wracać niż dotrze. Jak Ci zależy na czasie to zamów jeszcze raz, porządnie podając adres i wybierając dobrego dostawcę... A tej paczki jak już będziesz pewien, że nie dotrze klepnij ZWROT .
Moderatorzy wejdą to pewnie zaczną interweniować, szukać paczki itp. Ale jak nie znalazł adresu albo mu sie nie chciało go szukać lub zbyd daleko od trasy to i tak na 95% zawrócą paczkę...
Adres jest prawidłowy
@Client:103368176, jesteśmy w kontakcie z oddziałem realizującym dostawę, przekazaliśmy wszystkie informacje, które podałeś nam telefonicznie i poprosiliśmy o pilną dostawę. Przepraszam za utrudnienia.
Cześć, @Client:103368176. Już to wyjaśniamy - dam znać, gdy dostanę odpowiedź w tej sprawie.
Po pierwsze kurier nie ma obowiązku dzwonić do ciebie przed doręczeniem.
Po drugie, nie ma możliwości zmiany adresu doręczenia poprzez kontakt telefoniczny z adresatem.
Po trzecie, kurier ma obowiązek doręczenia przesyłki pod adres wskazany na etykiecie adresowej. Jeżeli adres jest błędny (nie istnieje itp.), przesyłkę należy zwrócić do nadawcy jako przesyłkę niedoręczalną.
Po czwarte, prawo do zmiany adresu po nadaniu paczki, przysługuje nadawcy.
Tylko problem tkwi w tym że adres jest prawidłowy mieszkam w nietypowym mieszkaniu które jest podzielone na 3 inne i zamiast dzwonić na domofon pod 4 ,trzeba pod 42 przez co każdy kurier po zobaczeniu adresu automatycznie daje błędny ponieważ jest tylko 8 numerów 😛
To w takim przypadku można dopisać w adresie dopisek w stylu "na domofonie nr 42". Jak podasz jako nr mieszkania 42, to i tak kurier będzie musiał zwrócić przesyłkę do nadawcy bo takiego nr mieszkania nie ma, a jemu nie wolno doręczyć takiej przesyłki pod inny nr mieszkania.