anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam czas do jutra do odbioru paczki w Orlen paczka a nie mam kodu odbioru

bogumila737
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@bogumila737 kod odbioru powinnaś otrzymać za pomocą sms oraz email od Allegro.
Przesyłkę możesz również odebrać za pomocą aplikacji Allegro w sekcji Moje przesyłki (np. otwierając zdalnie automat ORLEN Paczki).
Zweryfikuj skrzynkę mailową - upewnij się, czy wiadomość nie wpadła do folderu SPAM. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

PanRafal112
#7 Wielbiciel#

Naprawdę można otworzyć paczkomat Orlen zdalnie, nie posiadając kodu? Jakoś nigdzie nie widzę tej funkcji, a paczki nie mogę odebrać bo nie wysłaliście kodu. 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@PanRafal112 widzę, że pisaliśmy do Ciebie w tej sprawie. Podejdź proszę pod automat paczkowy, i zadzwoń na infolinię techniczną (numer znajdziesz na nalepce pod ekranem). Doradca otworzy dla Ciebie skrytkę z przesyłką. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

PanRafal112
#7 Wielbiciel#

Teraz to już przeginacie. Byłem pod paczkomatem, dzwoniłem na infolinię Orlen powiedzieli, że mam dzwonić do Allegro, bo tylko Allegro może nadać kod odbioru. Pisaliście do mnie w mailu, że mam czekać na kod odbioru, następnego dnia, aby iść pod paczkomat i dzwonić, następnego dnia, aby czekać na kod odbioru. Naprawdę Was to bawi, że każdy odpowiada co innego. Kiedy wyślecie kod do odbioru, bo paczka leży od wtorku. 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@PanRafal112 przykro mi, że sprawa nadal nie została rozwiązana. Doradca powinien otworzyć skrytkę z Twoją przesyłką. Przekazałam już prośbę o pilny kontakt z Tobą w tej sprawie.

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

PanRafal112
#7 Wielbiciel#

Dziękuję. Czyli nadal Pani się nie orientuje, że Orlen paczka z Allegro nie można otworzyć zdalnie? Po co Pani wprowadza w błąd?

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@PanRafal112 wybacz, nie chciałam wprowadzać Cię w błąd. W standardowych przypadkach doradcy linii technicznej mają taką możliwość, dlatego też przekazałam Ci taką informację. Skonsultowałam Twoją sprawę i dowiedziałam się, że zespół działa w celu rozwiązania problemu z odbiorem paczki. Będziemy się z Tobą kontaktować. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów