anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nie ma kodu do odbioru przesyłki

Client:126394925
#1 Nowicjusz#

Witam, przesyłka dotarła i leży w dziale od 4 dni, ale kod do odbioru nie dotarł. Co robić, gdzie iść?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Client:128117527
#7 Wielbiciel#

Do maila apki zakładki "Moje zakupy" a jak nie ma do sprzedającego.

oznacz moderatorów

grafikalin
#10 Popularyzator#

sprzedający nigdy nie ma kodu odbioru

oznacz moderatorów

Client:128117527
#7 Wielbiciel#

Ale odpowiada za przesyłkę jak firma.

oznacz moderatorów

swiatzabawekedu
#7 Wielbiciel#

za przesyłkę tak nie za wysłanie kodu

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@Client:126394925 

Odbiór w punkcie czy w automacie paczkowym?

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:126394925 kod odbioru otrzymasz, gdy przesyłka trafi do automatu lub punktu. Znajdziesz go:

  • w mejlu
  • w wiadomości SMS
  • w powiadomieniu na stronie Allegro – na komputerze
  • w powiadomieniu z aplikacji Allegro – jeśli z niej korzystasz
  • w sekcji Kod odbioru w szczegółach zakupu, w zakładce Moje zakupy.
   Basia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:126394925. Jeśli nie znajdujesz kodu w miejscach, o których pisała Basia, to proszę, podaj numer przesyłki. Sprawdzę to.  

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów