Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W piątek zamawiałem produkt od prywatnego sprzedawcy na **piiip**, w poniedziałek przyjechał do mnie kurier z przesyłką bez żadnej zapowiedzi, nie dostałem wcześniej żadnego SMS'a od pocztexu bo to od nich wybrałem dowóz, żadnego maila ani o nadaniu paczki ani o tym, że jest w doręczeniu. Kurier do tego przyjechał później niż zwykle gdyż do drzwi przyjeżdzał zawsze o 10 lub wcześniej, najpóźniej 10:30 a w poniedziałek ten sam kurier przyjechał do mnie dopiero zaraz przed 15. Obawiam się trochę bo dziś lub jutro ma przyjść mi jeszcze jedna paczka z tej samej firmy kurierskiej i podobnie nie dostałem nic ani na maila ani SMS'em. Co mam zrobić żebym dostawał wcześniej powiadomienia? Wcześniej dostawałem je bez problemu, teraz nagle nie
@Client:123400582 za wysłanie kodu jest odpowiedzialna Poczta Polska. My wysyłamy tylko powiadomienie push. Zatem, jeśli nie otrzymałeś kodu odbioru najszybszym rozwiązaniem będzie kontakt na czacie z doradcą, który przekaże odpowiednie zgłoszenie przewoźnikowi. Skorzystaj proszę z tego formularza. Sam również możesz skontaktować się z Pocztą Polską, aby wyjaśnić sytuację. Takie powiadomienia powinny być wysyłane w wiadomości SMS lub na skrzynkę mejlową. Dziękujemy za sygnał w tej kwestii. To dla nas cenne, co sądzą klienci na temat naszej współpracy z innymi przewoźnikami. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko i pozytywnie się wyjaśni, a odbiór kolejnej paczki będzie już bardziej komfortowy 🙂
@Client:123400582 SMS jest wysyłany z systemu Poczty P. Z tego, co widzę u siebie, wiadomości są regularnie wysyłane do odbiorców po wydaniu do doręczenia. Przyczyną braku SMS może być np. błędnie wpisany numer telefonu
Wszystko sprawdzałem dla pewności dwa razy, zarówno mail jak i numer telefonu jest podany prawidłowo, mniej więcej firma od której kupuję podpowiedziała mi, że dziś lub jutro przesyłka zostanie wysłana co daje mi małą podpowiedź, ale i tak nie wiem co zrobić z tymi powiadomieniami
@Client:123400582 no to masz już odpowiedź na swoje pytanie. Jeśli przesyłka nie została jeszcze nadana, nie miałeś jak otrzymać powiadomienia. Mam nadzieję, że jak paczka wyruszy w drogę, otrzymasz powiadomienia o jej statusie.
Też mam taką nadzieję, żeby nie było tak jak ostatnio. Po to też zadałem te pytanie, już ostatnio od tej samej firmy kurierskiej nie dostałem żadnego powiadomienia o statusie paczki, ani o tym, że została nadana ani że jest w doręczeniu a tu nagle przyjechał do mnie kurier
@Client:123400582 mimo wszystko skontaktowałabym się na Twoim miejscu z Pocztą Polską, aby podpytać, w jaki sposób działają w takich sytuacjach. Zajmie Ci to chwilę, a będziesz wiedział, czego się spodziewać w przyszłości.
Wiadomości SMS lub email wysyłane są automatycznie, jak nadawca korzysta z e-nadawcy (bezpośrednio lub pośrednio np przez Wysyłam z Allegro, czy przez brokera). Jeżeli zaś nada na etykiecie wypisywanej ręcznie, to wtedy zazwyczaj nie dostaje się powiadomień.
Co do telefonu od kuriera, to żaden kurier nie ma obowiązku dzwonić do odbiorcy przed doręczeniem przesyłki. To że dzwonią, to tylko ich dobra wola. Wyjątkiem jest wykupienie przez nadawcę usługi preawizacji, wtedy kurier ma obowiązek zadzwonić przed próba doręczenia przesyłki.