Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu wczorajszym w zakładce zwroty pojawił się zwrot o numerze jako doręczony. Kurier jednak nie dostarczył nam fizycznie tego zwrotu! Taka sytuacja zdarza się po raz kolejny! W dniu wczorajszym tzn. 9 grudnia otrzymaliśmy zwrot od kuriera Allegro, który widnieje w zakładce zwroty jako dostarczony do nas dnia 2 grudnia br. Zwrot fizycznie dotarł do nas dopiero wczoraj, choć status wskazuje co innego. Klinet oczekiwał na zwrot należności przez kilka dni, a my nie byliśmy w stanie go zrealizować, bo go nie otrzymaliśmy fizycznie produktu. Przekonani, że nie będziemy w stanie udowodnić przed Allegro faktu niedostarczenia tego zwrotu przez kuriera Allegro, uznaliśmy dla świętego spokoju, że wypłacimy Klientowi należność za zwrot bez względu na rozstrzygnięcie tego problemu wg zasady Klient jest najważniejszy. Wcześniej było już kilka takich sytuacji, z tym, że paczki z takimi statusami do dziś do nas nie dotarły. Braliśmy ten problem na swoje barki, ale tym razem mówimy dość!!! To jest plaga ze strony Waszych kurierów Allegro! Codziennie mamy takie akcje. Przynoszą nam paczki ze zwrotami, nie skanując ich przy nas. Robią to dopiero po powrocie do auta lub za jakiś czas. Rzuca taki delikwent zwroty i wychodzi. Zostawia dla przykładu 5 szt zwrotów nie skanując ich, a za chwilę w zakładce zwrotów Allegro pojawia się kilka więcej niż nam przekazał (ze statusem dostarczono)! Gościa nie ma już na miejscu i nie ma z kim wyjaśnić problemu. Zazwyczaj są to Ukraińcy bardzo słabo mówiący po polsku. Tak nie da się pracować! Nie będziemy wciąż zastanawiać się i sprawdzać co 5 minut, czy wpadł nam do systemu nowy zwrot ze statusem dostarczony bez pozostawienia go w naszej hurtowni przez kuriera. Nie będziemy wypłacać Klientom w takich sytuacjach należności za zwroty, gdy paczka fizycznie nie dotrze do nas! Wszystkie takie zwroty będą przez nas odrzucane z decyzją odmowną z uwagi na niedostarczenie zwrotu przez kuriera Allegro do Sprzedawcy. Wina leży po stronie Allegro! Możemy podpisywać każdy przekazany zwrot, ale nie będziemy brać na siebie kosztów niedostarczonych fizycznie do nas zwrotów. Przecież taki niekompetentny kurier może odkliknąć w swoim systemie wszystkie moje zwroty z danego dnia i one pojawią się w zakładce jako doręczone! To nie jest dla mnie podstawa do wypłaty należności za zwrto dla klienta. Do tego potrzebuję produktu ze zwrotu, a nie statusu "doręczono"! Najprawdopodobniej inni Sprzedawcy mają te same problemy. Proszę o informacje, w jaki sposób reagować i chronić się przed takimi sytuacjami. Skala problemu narasta, a czym bliżej świat, będzie jeszcze większa. Od kilku tygodni mamy codziennie takie sytuacje. Bywa też tak, że nasz zwroty przynoszą po kilku dniach sąsiedzi z innych pawilonów handlowych, który omyłkowo otrzymują nasze zwroty. Za każdym razem taki zwrot na status "doręczony" do sprzedawcy, choć fizycznie go nie otrzymaliśmy. Jak skutecznie radzić sobie z takimi sytuacjami???
Cześć, @lema_retail. Czy możesz podać przykładowe numery zamówień, które według statusów zostały już zwrócone, a fizycznie jeszcze do Ciebie nie dotarły?