anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nieudana dostawa za pomocą INPOST

yellow555
#1 Nowicjusz#

Allegro informuje, że dwie moje przesyłki zostały już odebrane ze skrzynki INPOST, ale nie jest to prawdą – w rzeczywistości te dwie przesyłki nie znajdują się w mojej aplikacji INPOST.
Napisałem do INPOST i odpisali mi: Zgłoszona przez Ciebie przesyłka dotyczy usługi Allegro Smart!
Usługa ta nie podlega zwrotowi w przypadku nieużywanych etykiet.
Czy komuś się to przydarzyło?
Z kim mogę się skontaktować?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @yellow555. Proszę, podaj numery tych przesyłek i opisz co dokładnie się z nimi stało.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

WydawnictwoLogi
#7 Wielbiciel#

Czy to znaczy, że płacę za etykietę wysyłając z Allegro Smart, nawet jeśli tej etykiety nie użyję, np. wydrukuję ją z błędem?

oznacz moderatorów