Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem produkt - UPS - 18 IX 2025 zwróciłem go zgodnie z procedurą zwrotów allegro - dostałem SMS z numerem który napisałem na pudełku i włożyłem do automatu DHL.
Po jakimś czasie dostałem informacje od Sprzedawcy że odesłany towar nie jest tym co sprzedał - zamiast UPSa otrzymał kurtkę - na przesyłce widniała NAKLEJKA DHL z ... moim numerem przesyłki,
DHL odmówił przyjęcia reklamacji przekierowując do Allegro.
Złożyłem reklamację dotyczącą przesyłki zwrotnej w Allegro
30 X - Allegro napisało, że odrzuca reklamacje bo .... przesyłka jest jeszcze w drodze i moge ją śledzić w zakładce która jest pusta....
@dradzisz przepraszam za tę sytuację. Już działam w sprawie Twojej reklamacji.
Minął regulaminowy miesiąc od mojej reklamacji, 27 XI dostałem następującego emaila z Allegro:
Bardzo przepraszam Pana za wydłużony czas oczekiwania na doręczenie przesyłki zwrotnej.
Po skontaktowaniu się z naszym oddziałem udało nam się zlokalizować Pana zwrot i doręczyliśmy go do sprzedającego w dniu 26.11.2025.
To nie jest prawda - przesyłka nadal nie dotarła do odbiorcy do dziś (napisał mi to 1 XII).
Czy tam ktoś z automatu dzień przed terminem zamyka w ten sposób zgłoszenia?
@dradzisz bardzo Cię przepraszam za tę sytuację. Ponownie poprosiłam o jak najszybsze wyjaśnienie tej sprawy interwencję u przewoźnika, aby to wyjaśnić.
Poczekaj prozę na naszą odpowiedź w korespondencji e-mail.
jakeis nowiny w temacie? - Sprzedawca napisał ze dostal przesylke - znowu przyslali wspomiana kurtke a nie mojego UPSa