Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj otrzymałam informacje, że przesyłka z moim zamówieniem (stolik kawowy) została zwrócona do nadawcy.
Zaznaczam, że wybrana metoda dostawy to Kurier, DPD, więc opcja, ze paczka nie zmieściła się do automatu nie wchodzi w grę. Dlatego też chciałbym znać przyczynę zwrotu.
Przewoźnik i nr przesyłki: Allegro AD0RHVNJPH9ZJ1D44.
@KM-avon skontaktujemy się z oddziałem i wyjaśnimy sprawę.
@KM-avon napisaliśmy do Ciebie maila w tej sprawie, korespondencja 55113511 🙂
Nie wpłynął do mnie żaden mail.
@KM-avon tak, przepraszam, przesłaliśmy wiadomość bezpośrednio do sprzedawcy. Poinformujemy go o powodzie zwrotu paczki. Powinien się z Tobą skontaktować w sprawie zamówienia.
@KM-avon jedyną z opcji może być że uszkodzili 🙂 napisz do sprzedawcy niech się dowie co jest powodem ?