Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni Państwo,
od pewnego czasu obserwujemy regularne odejmowanie punktów za terminową wysyłkę – sytuacja ta powtarza się od okresu majówki.
Chcielibyśmy zaznaczyć, że nasz schemat pracy nie uległ zmianie: paczki są pakowane i nadawane na bieżąco, zgodnie z obowiązującymi terminami.
W związku z powyższym uprzejmie prosimy o wyjaśnienie przyczyny występowania tych odliczeń.
Z góry dziękujemy za odpowiedź i pomoc w wyjaśnieniu sprawy.
Z wyrazami szacunku,
Big-Apple
@big-apple0 podaj proszę numer przykładowego zamówienia, dla którego niesłusznie zostały odjęte punkty. Zweryfikuję sprawę.
po przeanalizowaniu raportu wysyłek z ostatnich dni nie odnotowaliśmy żadnych opóźnień. Wszystkie przesyłki widnieją w systemie jako nadane w terminie.
W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o wskazanie konkretnej przesyłki lub daty, której rzekome opóźnienie dotyczy. Pozwoli nam to lepiej zrozumieć sytuację i ewentualnie wyjaśnić ewentualne nieścisłości.
Z góry dziękujemy za pomoc i liczymy na szybkie wyjaśnienie sprawy.
@big-apple0 czy zweryfikowaliście raport z raportem jakości w sekcji [terminowość wysyłki]? Raport możecie pobrać w zakładce [jakość mojej sprzedaży]. W tym artykule znajdziecie informację, w jaki sposób naliczane są punkty. W pliku polecam skorzystanie z filtrów w kolumnach: Order counts towards Sales Quality? oraz Order dispatched on time?
Zweryfikowałam także przykładowe zamówienie z początku maja, które nie zostało nadane terminowo: 04b2ba90-2695-11f0-8ea0-8fd2c53cd7b9
Deklarowany termin nadania to 02.05. Warto pamiętać, że przesyłkę uważa się za nadaną w momencie zeskanowania jej przez kuriera. Jeżeli nadajecie przesyłkę w punkcie, to samo jej przyjęcie w nim nie jest uważane za nadanie paczki. W przypadku tego zamówienia paczka została przyjęta w punkcie o 16:38 02.05 a odebrana z niego przez kuriera dopiero 05.05, dlatego też przesyłka jest oznaczona jako nadana nieterminowo.
W przypadku nadań w punktach warto wcześniej sprawdzić godziny graniczne nadań. Jeżeli przesyłka została nadana przed godziną graniczną, takie zamówienie możemy wykluczyć z jakości.
pragniemy uprzejmie zaznaczyć, iż w okresie, którego dotyczy sprawa, przypadały dni świąteczne, podczas których firmy kurierskie nie realizowały odbiorów przesyłek.
@big-apple0 jest to wzięte pod uwagę w jakości sprzedaży. Polecam pobranie raportu i przeanalizowanie zamówień oznaczonych jako nadane nieterminowo. Do wykluczenia z jakości potrzebujemy listy z numerami zamówień i uzasadnienia.