anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

punkty allegro - wysyłka

MAMY ROZWIĄZANIE!
big-apple0
#9 Pomysłodawca#

Szanowni Państwo,

od pewnego czasu obserwujemy regularne odejmowanie punktów za terminową wysyłkę – sytuacja ta powtarza się od okresu majówki.
Chcielibyśmy zaznaczyć, że nasz schemat pracy nie uległ zmianie: paczki są pakowane i nadawane na bieżąco, zgodnie z obowiązującymi terminami.

W związku z powyższym uprzejmie prosimy o wyjaśnienie przyczyny występowania tych odliczeń.
Z góry dziękujemy za odpowiedź i pomoc w wyjaśnieniu sprawy.

Z wyrazami szacunku,
Big-Apple

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@big-apple0 podaj proszę numer przykładowego zamówienia, dla którego niesłusznie zostały odjęte punkty. Zweryfikuję sprawę. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
big-apple0
#9 Pomysłodawca#

po przeanalizowaniu raportu wysyłek z ostatnich dni nie odnotowaliśmy żadnych opóźnień. Wszystkie przesyłki widnieją w systemie jako nadane w terminie.

W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o wskazanie konkretnej przesyłki lub daty, której rzekome opóźnienie dotyczy. Pozwoli nam to lepiej zrozumieć sytuację i ewentualnie wyjaśnić ewentualne nieścisłości.

Z góry dziękujemy za pomoc i liczymy na szybkie wyjaśnienie sprawy.

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@big-apple0 czy zweryfikowaliście raport z raportem jakości w sekcji [terminowość wysyłki]? Raport możecie pobrać w zakładce [jakość mojej sprzedaży]. W tym artykule znajdziecie informację, w jaki sposób naliczane są punkty. W pliku polecam skorzystanie z filtrów w kolumnach: Order counts towards Sales Quality? oraz Order dispatched on time? 
Zweryfikowałam także przykładowe zamówienie z początku maja, które nie zostało nadane terminowo: 04b2ba90-2695-11f0-8ea0-8fd2c53cd7b9
Deklarowany termin nadania to 02.05. Warto pamiętać, że przesyłkę uważa się za nadaną w momencie zeskanowania jej przez kuriera. Jeżeli nadajecie przesyłkę w punkcie, to samo jej przyjęcie w nim nie jest uważane za nadanie paczki. W przypadku tego zamówienia paczka została przyjęta w punkcie o 16:38 02.05 a odebrana z niego przez kuriera dopiero 05.05, dlatego też przesyłka jest oznaczona jako nadana nieterminowo. 

W przypadku nadań w punktach warto wcześniej sprawdzić godziny graniczne nadań. Jeżeli przesyłka została nadana przed godziną graniczną, takie zamówienie możemy wykluczyć z jakości. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
big-apple0
#9 Pomysłodawca#

pragniemy uprzejmie zaznaczyć, iż w okresie, którego dotyczy sprawa, przypadały dni świąteczne, podczas których firmy kurierskie nie realizowały odbiorów przesyłek.

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@big-apple0 jest to wzięte pod uwagę w jakości sprzedaży. Polecam pobranie raportu i przeanalizowanie zamówień oznaczonych jako nadane nieterminowo. Do wykluczenia z jakości potrzebujemy listy z numerami zamówień i uzasadnienia. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów