Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam taki problem. Otóż zamówiłem towar, sprzedawca miał go wysłać do 10 pazdziernika. Nie odpowiada. Wszystkie jego aukcje zniknęły. Nie mogę rozwiązać problemu przez allegro, ponieważ pisze, że czas na nadanie przesyłki jeszcze nie minął, mimo, że minął 10 października. Dodam, że zakup dokonany przez allegro Pay. Czy jest jakiś sposób, by rozwiązać problem? Dziękuję wszystkim za odpowiedź i pozdrawiam serdecznie.
@Neurophrec zgłoś problem przez formularz
Dziękuję za pomoc. Niestety żadna z opcji nie działa. Wygląda to jak błąd. Każdy z formularzy, którego próbowałem finalnie dochodzi do tego samego, czyli nie można otworzyć dyskusji, ponieważ nie minął termin na wysłanie przesyłki. Próbowałem już wszystkiego i za każdym razem wyskakuje ten sam komunikat. Pozdrawiam serdecznie.
@Neurophrec Tak oczywiście, napisz tu, jak będą prosić podania zakupu to "improwizuj" i opisz problem a otworzą Ci dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Dziękuję bardzo, niestety ta opcja też nie działa. Pozdrawiam.
@Neurophrec podaj mi proszę numer zamówienia lub oferty, której dotyczy Twój problem.
Spróbuj przez allegro kontakt.