Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co piątek dostaje mail „Twoja przesyłka jest opóźniona. Przewidywany czas doręczenia w poniedziałek”. Dlaczego więc nie zablokujecie w serwisie dostawy do paczkomatów własnych gdy ktoś robi zakupy w czwartek i nie napiszecie jasno że usługa działa tylko od poniedziałku do środy?
Cześć, @_Marcin12345_. Przewidywany termin dostawy, który widzisz w ofercie jest tylko predykcją, którą obliczamy na podstawie wcześniejszych realizacji sprzedającego oraz średniego czasu dostawy przewoźnika. Nie jest to gwarantowany termin doręczenia.
Predykcja nie uwzględnia sytuacji losowych, np. opóźnień po stronie sprzedającego lub po stronie przewoźnika - dlatego rzeczywisty termin dostawy może niekiedy ulegać zmianie.
Usługa Allegro Paczkomat Inpost, nie ma gwarantowanego terminu doręczenia, lecz tylko przewidywany (tym różni się od zwykłego Paczkomatu).
Natomiast w usłudze Allegro One i Allegro Delivery, gwarantowany termin doręczenia to trzy dni robocze, pod warunkiem nadania do godziny granicznej.
A jeżeli chodzi mail z informa o opóźnieniu przesyłki, to chodzi tu o opóźnienie w stosunku to wyliczonego przez Allegro terminu doręczenia, a nie o faktyczne opóźnienie przesyłki (bo to kiedy przesyłka jest opóźniona, określa ustawa, a nie jakiś bot Allegro).