Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Co mogę zrobić w przypadku gdy po raz kolejny UPS nie odebrało zamówień, które były przygotowane do odbioru, najnormalniej w świecie kurier nie przyjechał po przesyłki?
Korzystam z Allegro Delivery gdzie sami narzucają UPS, które nie wywiązuje się z obowiązku odbioru przesyłek.
Zgłaszane na Allegro i oczywiście ponaglą firmy kurierską i na tym się kończy sytuacja się powtarza.
Pozdrawiam
@Ewamedsklep jak powiadają moderatorki, smart a nawet allegro nie jest obowiązkowe 😄 więc usuń problematyczne dostawy z ofert 🙂
@Ewamedsklep nasz pracownik w Twoim zgłoszeniu numer 46317710 poprosił Cię o wskazanie przesyłek, które nie zostały odebrane od kuriera UPS, więc odpowiedz proszę na tę wiadomość.
Co to zmieni jakie przesyłki nie zostały odebrane (wszystkie które były nadane w dniu w którym nie podjechał – przekażę jutro w odpowiedzi na wiadomość)? Mi bardziej zależy, aby klient był zadowolony i dostał przesyłkę zgodnie z terminem.
W piątek powtórzyła się sytuacja wiesz nie przyjechał po przesyłki, drugi raz w tym tygodniu i co w takiej sytuacji możemy zrobić?
@Ewamedsklep wskazać nam przesyłki, których dotyczy problem, bo tylko z nimi możemy interweniować u przewoźnika, aby sytuacja się nie powtarzała.