anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam. Przez przypadek wygenerowałem zły gabaryt na etykiecie wysyłkowej. Jak mogę to zmienić?

Vintage-Gaming
#8 Zapaleniec#
 
oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

Vintage-Gaming
#8 Zapaleniec#

?

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Vintage-Gaming którego zamówienia dotyczy problem? Jaką metodą zawracasz towar? 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Vintage-Gaming
#8 Zapaleniec#

Witaj. Nie zwracam towaru tylko wysyłam i przez nieuwagę wygenerowałem zły gabaryt(jest A a potrzebny mi C). Zamówienie nr 17511771389

oznacz moderatorów

Vintage-Gaming
#8 Zapaleniec#

? Chciałbym nadać jeszcze dziś przesyłkę. czy może Pani mi pomóc? 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Vintage-Gaming w tej sytuacji jedynym rozwiązaniem jest wygenerowanie nowej etykiety. Opłata za przesyłkę jest naliczana dopiero po nadaniu, więc nie zostanie policzona podwójnie. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Vintage-Gaming
#8 Zapaleniec#

Czy może pani to dla mnie zrobić? Lub dać mi taką możliwość? 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Vintage-Gaming nie mam możliwości wygenerowania dla ciebie nowej etykiety. Musisz to zrobić samodzielnie. Widzę, że te zamówienie było z dostawą w ramach Allegro Smart! w takim przypadku druga etykieta będzie rozliczona już po zwykłych stawkach przewoźnika, nie w ramach Smart!. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Vintage-Gaming
#8 Zapaleniec#

Dramat 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Vintage-Gaming jeżeli nadajesz w wysyłam z Allegro powinieneś mieć opcję dodania kolejnej przesyłki w zamówieniu. Jeżeli nadajesz przez menedżer przesyłek InPost powinieneś mieć możliwość anulowania pierwszej etykiety i wtedy wygenerowania nowej dla tego zamówienia. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Vintage-Gaming
#8 Zapaleniec#

Kuźwa opłaciłem nową etykietę i wysłałem przesyłkę na nowej a okazało się ze jest możliwość edycji gabarytu ponieważ dostałem mailową odpowiedź od pomocy allegro. Nie powinna udzielać się Pani na tym forum i wprowadzać ludzi w błąd oraz narażać ich na dodatkowe koszty! Odpowiedź na moje pytanie dla potrzebujących:

 

W manager paczek InPost proszę zmienić status przesyłki z [niewygenerowane] na [wygenerowane] Po zmianie statusu będą mieli Państwo możliwość zmiany gabarytu przy wygenerowanej przesyłce. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Vintage-Gaming Alicja udzieliła Ci prawidłowej odpowiedzi. Zmiana gabarytu jest możliwa do momentu opłacenia etykiety, zatem nie miałeś już możliwości edycji wygenerowanej etykiety Smart. Przykro mi, ale to doradca podał Ci niesprecyzowaną odpowiedź. Zajmę się tą kwestią. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Vintage-Gaming
#8 Zapaleniec#

Ale macie bałagan. 

oznacz moderatorów

Vintage-Gaming
#8 Zapaleniec#

?

oznacz moderatorów