Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego od jakiegoś czasu w zamówionych przesyłkach chcąc pobrać pojedyncza etykietę pobierają się wszystkie zamówione? Wcześniej to działało normalnie, wybierając opcje przy danej przesyłce można było pobrać etykietę dla wybranej etykiety, teraz żeby pobrać wybraną trzeba ją zanaczać i na dole wybierać opcje pobierz dokumentu>etykietę .
Jak już pobierają się etykiety wszystkie na raz, to czy nie możecie wprowadzić innego formatu jak np. jest to w managerze inpostu czyli można wybrać czy w formacie A4 albo A6P. Bo pobierając wszystkie na raz wyświetlane w formacie a4 4 etykiety na kartce nie ma możliwości ich wydrukowania na drukarce do etykiet, każda etykieta by musiała być na osobnej stronie, przez co trzeba każdą etykietę pobierać osobno.
Jeszcze uwaga co do przesyłek orlen. Na innych czy to UPS/ DPD/ ONE BOX na etykiecie widnieje zawsze nazwa/nick klienta przez co łatwo zidentyfikować etykietę z zamówieniem, a na orlenie brak co też jest utrudnieniem. Czy nie możecie tego zmienić by w uwagach etykiety widniał też nick klienta?
@Ectro Jeśli chodzi o pierwszy problem - czy możesz przesłać zrzuty ekranu lub filmik, na którym będzie widoczne jak próbujesz pobrać jedną etykietę do konkretnego zamówienia, a pobierane są wszystkie?
Druga sprawa: format etykiety możesz zmienić w ustawieniach zamówień w zakładce WYDRUK ETYKIET.
Natomiast jeśli chodzi o etykiety Orlenu, sugeruję kontakt w tej sprawie z Centrum Obsługi Klienta, tel.: 22 33 33 999, e-mail: usluga@orlenpaczka.pl.