anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysyłka w terminie ujemne punkty

BeardedCoffee
#8 Zapaleniec#

Witam,

po raz kolejny przyjrzałem się statystykom i niezmiernie zaskakuje mnie punktacja za wysyłkę w terminie. Jeśli nie jest to weekend każda paczka jest przygotowana i gotowa do odbioru w godzinę. Co widać na raportach które pobieram. Jedynym słabym ogniwem jest obsługa kurierska oferowana przez podmioty wybrane przez allegro. Może by tak samo allegro punktowało się w minusie za nieumiejątnosć zapanowania nad logistyką? 

Taki przykład

30 minut po złożeniu zamówienia przesyłka była gotowa do odbioru. Może sam ją podrzucę do klienta następnym razem?  Jak wam wskaźniki KPI wychodzą w obszarze dostaw? Zwłaszcza że widzę ścieżkę rozwoju na wykończenie sprzedających na platformie skoro grupa allegro sama wzięła się za sprzedaż towarów

Data złożenia zamówieniaCzas złożenia zamówieniaData opłacenia zamówieniaDeklarowany czas na wysyłkęData deklaracjiZamówienie liczone do Jakości Sprzedaży?Dodany numer przesyłki?Zamówienie wysłane w terminie?Zamówienie wysłane szybko?Data dodania numeru przesyłkiData wysyłkiData dostawyNumer przesyłki (dodanie)Przewoźnik (dodanie)
6 sie 202410:29:236 sie 2024, 10:29:36dostawa tego samego dnia6 sie 2024, 23:59:59TakTakNieNie6 sie 2024, 10:51:027 sie 2024, 10:25:537 sie 2024A000XNGDP7ALLEGRO
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@BeardedCoffee przepraszam, że czekałeś na odpowiedź! Zamówienia, które nie zostały wysłane w terminie z winy kuriera możemy wykluczyć. Potrzebujemy do tego numery zamówień. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów