Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
po raz kolejny przyjrzałem się statystykom i niezmiernie zaskakuje mnie punktacja za wysyłkę w terminie. Jeśli nie jest to weekend każda paczka jest przygotowana i gotowa do odbioru w godzinę. Co widać na raportach które pobieram. Jedynym słabym ogniwem jest obsługa kurierska oferowana przez podmioty wybrane przez allegro. Może by tak samo allegro punktowało się w minusie za nieumiejątnosć zapanowania nad logistyką?
Taki przykład
30 minut po złożeniu zamówienia przesyłka była gotowa do odbioru. Może sam ją podrzucę do klienta następnym razem? Jak wam wskaźniki KPI wychodzą w obszarze dostaw? Zwłaszcza że widzę ścieżkę rozwoju na wykończenie sprzedających na platformie skoro grupa allegro sama wzięła się za sprzedaż towarów
Data złożenia zamówienia | Czas złożenia zamówienia | Data opłacenia zamówienia | Deklarowany czas na wysyłkę | Data deklaracji | Zamówienie liczone do Jakości Sprzedaży? | Dodany numer przesyłki? | Zamówienie wysłane w terminie? | Zamówienie wysłane szybko? | Data dodania numeru przesyłki | Data wysyłki | Data dostawy | Numer przesyłki (dodanie) | Przewoźnik (dodanie) |
6 sie 2024 | 10:29:23 | 6 sie 2024, 10:29:36 | dostawa tego samego dnia | 6 sie 2024, 23:59:59 | Tak | Tak | Nie | Nie | 6 sie 2024, 10:51:02 | 7 sie 2024, 10:25:53 | 7 sie 2024 | A000XNGDP7 | ALLEGRO |
@BeardedCoffee przepraszam, że czekałeś na odpowiedź! Zamówienia, które nie zostały wysłane w terminie z winy kuriera możemy wykluczyć. Potrzebujemy do tego numery zamówień.