Jak anulować pobranie w DHL Czechy dla przesyłki w drodze ?
Muvoneo
#8 Zapaleniec#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
13-07-2024
20:15
Witam serdecznie. Zrealizowaliśmy wysyłkę do Czech składającą się z 2 paczek (2x20kg). Magazynier błędnie wpisał kwotę pobrania na każdej z paczek. Klient otrzymał już pierwszą paczkę i zapłacił za przesyłkę ale za drugą paczkę wiadomo że już nie zapłaci stąd moje pytanie jak się skontaktować z DHL Czechy lub z kimś innym i poprosić o anulowanie pobrania dla drugiej paczki?
Pozdrawiam i dziękuję za ewentualną pomoc.
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
MiMary
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14-07-2024
18:41
Cześć @Muvoneo. Niestety w przypadku wygenerowanej i nadanej przesyłki nie ma możliwości anulacji pobrania. Klient może odmówić przyjęcia zamówienia - wtedy paczka do Ciebie wróci, a Ty będziesz mógł wysłać ją ponownie.
Marysia
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów
Muvoneo
#8 Zapaleniec#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14-07-2024
21:38
Dziękuję za informacje.
oznacz moderatorów