Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam problem. Kurier w Czechach dostarczył paczkę do punktu a nie do domu klienta za co on zapłacił. Klient nie odebrał zamówienia i paczka wraca do mnie. Rozumie sytuacje i według niego wszystko ok i jest zły na kuriera a na moją obsługę. Mało tego kontaktowałam się z Allegro w celu podjęcia doręczenia ponownego i miało to nastąpić, lecz paczka przeleżała w paczkomacie i wraca do mnie. Klient mimo wszystko wystawił mi ocene negatywna nie z mojej winy. Jest możliwość usunięcia tej oceny przez Allegro? Kontaktowałem się z klientem, myślałem że usunie, bo w rozmowie był wyrozumiały ale mimo to ocena nie została usunięta. Co robić z tym? Tu ewidentnie wina dostawcy a nie moja…
@giftbay23 chyba usunął, bo u Ciebie na koncie nie ma negatywa 😉
@giftbay23 podaj proszę numer zamówienia.
ocena nie wlicza się już w średnią, temat zamknięty
@Pet_1994 a dzisiaj był webinar jak reagować i odpowiadać na negatywne komentarze aby przekuć to na swoją korzyść. Oglądaliśćie ?