Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w tytule wyżej, drugi dzień z rzędu i brak miejsca w maszynie. Ile jeszcze człowiek musi czekać na swoją przesyłkę? To jest niepoważne. Jeżeli nie ma miejsca w jednym to proponuje się przekierowanie do innego automatu, a nie zbywa odpowiedziami, że „zostanie dostarczona najpóźniej jutro”.
@Client:34671896 Weryfikuję Twoją sprawę.
@Client:34671896 Otrzymałam informację, że doradca już się z Tobą skontaktował i sprawa została rozwiązana 🙂
Sprawa nie została rozwiązana. Pani konsultant wprowadziła mnie w błąd, albowiem zrobiła przekierowanie paczki na dostawę przez kuriera na podany adres na dzień dzisiejszy w godz. 11-15. Po rozmowie z DPD, okazuje się iż paczka została dopiero nadana i możliwe, że zostanie dopiero jutro doręczona.