anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

A00219L7D9 Ponownie brak miejsca w maszynie

Client:34671896
#7 Wielbiciel#

Jak w tytule wyżej, drugi dzień z rzędu i brak miejsca w maszynie. Ile jeszcze człowiek musi czekać na swoją przesyłkę? To jest niepoważne. Jeżeli nie ma miejsca w jednym to proponuje się przekierowanie do innego automatu, a nie zbywa odpowiedziami, że „zostanie dostarczona najpóźniej jutro”. 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:34671896 Weryfikuję Twoją sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:34671896 Otrzymałam informację, że doradca już się z Tobą skontaktował i sprawa została rozwiązana 🙂 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:34671896
#7 Wielbiciel#

Sprawa nie została rozwiązana. Pani konsultant wprowadziła mnie w błąd, albowiem zrobiła przekierowanie paczki na dostawę przez kuriera na podany adres na dzień dzisiejszy w godz. 11-15. Po rozmowie z DPD, okazuje się iż paczka została dopiero nadana i możliwe, że zostanie dopiero jutro doręczona. 

oznacz moderatorów