Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem towar w Allegro, ponieważ nie działał właściwie, po kontakcie ze sprzedawcą, wypełniłem formularz zwrotu i zgodnie z instrukcjami nadałem zwrot w punkcie Kolporter. Wg trackingu zwrot został dostarczony do sprzedawcy. Ponieważ nie dostałem zwrotu pieniędzy za zwrócony towar, skontaktowałem się ze sprzedawcą, który powiedział, że nie otrzymał paczki. Po kontakcie z serwisem Allegro okazało się, że przewoźnik, czyli Allegro One zagubił paczkę. Zgodnie z zaleceniem wypełniłem formularz reklamacji zagubienia przesyłki i zażądałem zwrotu wpłaconych pieniędzy. Chyba następnym razem nie wybiorę Allegro One na przewoźnika, bo jednak jest ryzyko a w przypadku zagubienia paczki trzeba poświęcać dużo czasu na pisanie reklamacji i nie wiadomo kiedy i czy otrzymam zwrot pieniędzy, czy też trzeba będzie pisać pozew do sądu. Niestety sposób rozwiązywania problemów w Allegro jest uciążliwy dla użytkowników. W końcu to Allegro narobiło bałaganu a nie ja ale to ja muszę tracić czas na pisanie reklamacji. Czy ktoś wie, po jakim czasie Allegro zwraca pieniądze, czy też Allegro stwarza dalsze problemy i trzeba użyć adwokata ?
Dziś, to jest 17.07.2024 otrzymałem z Allegro informację że zgubiono paczkę i przyznano odszkodowanie w pełnej kwocie zwrotu. Rozwiązanie problemu trwało ok 14 dni. Szukający odpowiedzi na podobne sytuacje będą zatem mieli informację o czasie trwania przebiegu reklamacji. Temat do zamknięcia.