Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam w zeszłą niedzielę (15.09) zamówiłem towar który od razu następnego dnia był wysłany przez sprzedającego i tego samego dnia odebrany przez kuriera (16.09), lecz ostatni jej status to „Przesyłka została przyjęta w oddziale” (17.09) i od tego czasu codziennie zmienia się przewidywana data dostawy na dzień dzisiejszy. Status pozostaje bez zmian, podstawowo paczka miała być dostarczona 18.09 a mamy już 23.09 czyli tygodniowe opóźnienie. Czy jest możliwość sprawdzić co się dzieje z tą paczką? Zamówienie nr. A0012JORJ7
@kwalos przepraszam, że tak długo czekasz na przesyłkę. Skontaktowaliśmy się w tej sprawie z partnerem logistycznym, który zapewnił nas, że ustala co się stało z przesyłką. Gdy tylko otrzymamy odpowiedź, otrzymasz wiadomość w korespondencji e-mail (nr 44864407).
Właśnie status przesyłki zmienił się na ;
@kwalos Widzę, że interweniujemy już w tej sprawie w zgłoszeniu 44864407. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość.