Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W historii przesyłki ALE0000A8C2E6EA widnieje wpis o statusie "Przesyłka została doręczona", podczas gdy ani nie dostałem żadnej wiadomości o gotowości do odebrania przesyłki, ani tym bardziej nie wychodziłem z domu, by przesyłkę odebrać, więc na pewno ja jej nie odebrałem. Czy przesyłka została odebrana w sposób nieautoryzowany? Jeśli nie, to czy nadal mogę odebrać przesyłkę - w jaki sposób? Jeśli tak, to czy dostanę zwrot kosztów?
@mkjr Podaj nr przesyłki: @Allegro_One
Dzięki za radę, ale nie wiem, czy dobrze zrozumiałem. Wydaje mi się, że tak postąpiłem - w powyższej wiadomości podałem numer przesyłki, a wiadomość jest w sekcji "Allegro One dla kupujących".
Po wyświetleniu użytkownika Allegro_One nie widzę możliwości napisania bezpośrednio wiadomości do tego użytkownika.
Jeśli mogę coś zrobić inaczej, będę wdzięczny za dokładniejsze wskazówki.
@mkjr wyjaśniamy tę sprawę. Skontaktujemy się z Tobą w wiadomości e-mail, poczekaj proszę na e-maila od nas.