anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak dostawy

Client:43472305
#2 Obserwator#

Mam problem z dostawą. Zamówiłam towar 29ego z szybszą wysyłką, oczywiście za dodatkową opłatą, czyli na dzisiaj i wciąż jej nie mam.
Status jest „w doręczeniu”. Gdzie to można zgłosić? 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

A od kogo dostałeś takie poręczenie szybkiej dostawy? tam zgłaszaj reklamację.

oznacz moderatorów

Client:43472305
#2 Obserwator#

Przy wyborze wysyłki w one box miałam możliwość wyboru szybszej dostawy za dopłatą. W statusie przesyłki paczka stoi w miejscu, a powinna być dostarczona dzisiaj, zgodnie z tym co było napisane. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Była ale to sprzedający udostępnia i on odpowiada do chwili odbioru, jak zakup konsumencki.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:43472305 to jest przewidywany czas dostawy a nie gwarantowany a po za tym w regulaminie mają 3 dni robocze na dostawę 😄

“Next Day” (“Dostawa jutro”) – Usługa świadczona z deklarowanym terminem doręczenia Przesyłki kurierskiej w najbliższym dniu roboczym lub w sobotę niebędącą świętem, przypadającym po dniu nadania Przesyłki (gwarantowany termin doręczenia wynosi trzy Dni robocze);

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:43472305
#2 Obserwator#

Dziękuję za odpowiedz. Na przyszłość będę pamietała, żeby nie przepłacać za przesyłkę 😂

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak czytasz dokładnie ofertę i tam jest wszystko opisane ale wg prawa to sprzedajacy odpowiada za to co tam jest, z drugiej strony wybrałaś "najgorszego " przewoźnika.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:43472305 a jaki przewoźnik ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:43472305
#2 Obserwator#

Allegro One

oznacz moderatorów