Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałam dzisiaj przesyłkę i niestety nie mogę jej odebrać, ponieważ nie otrzymałam kodu
@Client:45056955 Cześć 🙂 Kod znajdziesz w sekcji Kod odbioru w szczegółach zamówienia w zakładce Moje zakupy. Sprawdź również swoją aplikację (powiadomienie) i wiadomości mejlowe.
Jeśli nie zlokalizujesz kodu, to daj znać i podaj numer zamówienia
ALE00004ECC5F3B
@Client:45056955 Z naszych informacji wynika, że kod został do Ciebie wysłany. Wejdź w dzwoneczek w swojej aplikacji lub w zamówienie.
Jeśli nie zlokalizujesz tego kodu, to przygotuj numer paczki i idź pod automat Allegro One, a następnie zadzwoń pod numer podany pod ekranem. Otworzymy skrytkę zdalnie.
Mogę prosić o numer telefonu?
@Client:45056955 masz go na automacie - na ekranie 🙂
@Client:45056955 Znajdziesz go na Automacie Allegro One, ale jasne, mogę podać: 616 306 997 🙂
Nie mam nigdzie kodu
A zapytaj sprzedającego, on odpowiada za przesyłkę do chwili odbioru.