Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam pracuję w Auchan gdzie mamy punkt odbioru one.Był u nas dziś klient który chciał odebrać paczkę dla siostry zza granicy.Paczkę taką mamy na stanie. (Stwiedzono po nazwisku które klient podał) Jednak facet nie ma kodu odbioru,twierdzi,że siostra nie dostała żadnego kodu.Jak wydać mu tą paczkę? Nadmienię,że był już u nas 3 razy,wykłóca się ,że jesteśmy niedouczone i musimy mu wydać po numerze przesyłki i numerze telefonu.Co robić w tej sytuacji? Czy jest możliwość ponownego wysłania kodu odbioru?
Dostała tylko pewnie nie wie gdzie szukać, mail albo w zakładce "Moje zakupy":https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
Jak to UPS, to nie będzie kodu odbioru (kody są tylko w przypadku automatów). Przesyłkę wydajesz po potwierdzeniu tożsamości osoby odbierającej z danymi na etykiecie i w systemie. Jeżeli odbiera inna osoba niż adresat, to musi mieć pełnomocnictwo (nie musi być notarialne) lub złożyć pisemne oświadczenie o wspólnym zamieszkiwaniu wraz z adresatem. Oczywiście spisujesz dane osoby odbierającej z dokumentu. Ale uwaga, jak paczka jest z opcją "do rąk własnych", to możesz ją wydać tylko adresatowi lub jego przedstawicielowi ustawowemu (to się tyczy osób niepełnoletnich lub ubezwłasnowolnionych).
Sam nr przesyłki i nr telefonu, nie stanowi potwierdzenia tożsamości.
Opiekun z Pointpack.pl powinien ci dokładnie wszystko wytłumaczyć, co i jak (gdzie się zalogować, co wydrukować itp). Ze względu na RODO nie spisuje się nr dokumentu, a np kilka ostatnich cyfr (tu wszystko zależy od firmy, musisz dopytać w Pointpack).