anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak przesyłki

Adalis_81
#2 Obserwator

Witam,

czy jestem się tutaj w stanie dowiedzieć co z moją przesyłką ?

Aktualny status "2 gru 2025, 03:24 Wysłana z sortowni" 

Numer przesyłka: A0039I3UJ4
Pozdrawiam
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Adalis_81 Konsultuję Twoje zgłoszenie z zespołem odpowiedzialnym za ten obszar. Proszę Cię o chwilę cierpliwości. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Adalis_81 Czekamy na informację z oddziału na temat przesyłki. Czy zgłaszałeś już problem sprzedawcy?

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Adalis_81
#2 Obserwator

Tak, sprzedawca przesłał mi link do śledzenia przesyłki i finalnie dał to zrozumienia, że powinienem się kontaktować z Allegro.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Adalis_81 To sprzedawca odpowiada za przesyłkę do momentu jej dostarczenia. W tym przypadku powinien złożyć reklamację na zaginięcie przesyłki. Ty, jako kupujący, nie masz takiej możliwości.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Adalis_81
#2 Obserwator

Informacja od sprzedającego że mam zgłosić do allegro ponieważ "Dokładnie tak - zwłaszcza, że metoda dostawy "Allegro One Box, One Kurier" w całości realizowana jest przez Allegro (przez kuriera Allegro, przez system logistyczny Allegro, łącznie z automatem paczkowym Allegro)."

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Adalis_81 Tak, jak napisałam. Zajmujemy się już kwestią ustalenia losów przesyłki, natomiast reklamację może złożyć jedynie sprzedawca. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

pecela
#20 Guru ⭐⭐

@Adalis_81 

Allegro Delivery ma gwarantowany termin doręczenia do 3 dni roboczych. Twoja przesyłka została nadana 1 grudnia, czyli powinna dotrzeć 4 grudnia. A że dzisiaj jest już 10 grudnia, to przesyłka jest opóźniona.

Sprzedawca powinien zgłosić reklamację do przewoźnika (jest nim Allegro) na opóźnienie w doręczeniu przesyłki. To on, jako nadawca jest podmiotem upoważnionym do zgłoszenia reklamacji (art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo pocztowe).

Możesz wypełnić zgłoszenie na stronie https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje (sprzedawca, też przez ten link może zgłosić reklamację na opóźnienie lub przez WzA).

oznacz moderatorów