Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
czy jestem się tutaj w stanie dowiedzieć co z moją przesyłką ?
Aktualny status "2 gru 2025, 03:24 Wysłana z sortowni"
@Adalis_81 Konsultuję Twoje zgłoszenie z zespołem odpowiedzialnym za ten obszar. Proszę Cię o chwilę cierpliwości.
@Adalis_81 Czekamy na informację z oddziału na temat przesyłki. Czy zgłaszałeś już problem sprzedawcy?
Tak, sprzedawca przesłał mi link do śledzenia przesyłki i finalnie dał to zrozumienia, że powinienem się kontaktować z Allegro.
@Adalis_81 To sprzedawca odpowiada za przesyłkę do momentu jej dostarczenia. W tym przypadku powinien złożyć reklamację na zaginięcie przesyłki. Ty, jako kupujący, nie masz takiej możliwości.
Informacja od sprzedającego że mam zgłosić do allegro ponieważ "Dokładnie tak - zwłaszcza, że metoda dostawy "Allegro One Box, One Kurier" w całości realizowana jest przez Allegro (przez kuriera Allegro, przez system logistyczny Allegro, łącznie z automatem paczkowym Allegro)."
@Adalis_81 Tak, jak napisałam. Zajmujemy się już kwestią ustalenia losów przesyłki, natomiast reklamację może złożyć jedynie sprzedawca.
@Adalis_81
Allegro Delivery ma gwarantowany termin doręczenia do 3 dni roboczych. Twoja przesyłka została nadana 1 grudnia, czyli powinna dotrzeć 4 grudnia. A że dzisiaj jest już 10 grudnia, to przesyłka jest opóźniona.
Sprzedawca powinien zgłosić reklamację do przewoźnika (jest nim Allegro) na opóźnienie w doręczeniu przesyłki. To on, jako nadawca jest podmiotem upoważnionym do zgłoszenia reklamacji (art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo pocztowe).
Możesz wypełnić zgłoszenie na stronie https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje (sprzedawca, też przez ten link może zgłosić reklamację na opóźnienie lub przez WzA).