Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
mam pytanie. Czy istnieje możliwość przywrócenia ważności zwrotego kodu?
Ponieważ zamówiłam paczkę na święta, która nie wiadomo było czy dojdzie ze względu na chorobę pracownika, wiec w miedzy czasie zrobiłam zwrot tej paczki kiedy ona jeszcze do mnie nie doszła, lecz sprzedający w tym czasie juz mi ją wysłał i paczka doszła, ale prezent okazał sie nie trafiony i chciałabym go zwrócić i tu pojawia sie problem bo pisze ze nie mogę już bo wtedy sie wygenerował zwot i jego czas upłynął.
Jest to skompilowanie , ale mam nadzieje że pomożecie Państwo w rozwiązaniu problemu
Dziekuje
A.Rychlik
@Client:87007332 czas na odesłanie po zgłoszeniu rezygnacji określa Ustawodawca stosownym zapisem , pozostaje Ci tylko dogadać się ze sprzedawcą .