anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego Allegro fatalnie realizuje przesyłki.

MAMY ROZWIĄZANIE!
wiestrybek
#8 Zapaleniec#

W śledzeniu przesyłki Allegro AD00V1MZ58 jest informacja, że 21 sierpnia została odebrana przez kuriera DPD. Później otrzymałem informację, że jest opóźniona i nie dotrze do 22 sierpnia, a dalej tylko, że jest w drodze.

Dzisiaj jest 25 sierpnia, a ja mam rozebrany samochód i nie wiem gdzie jest przesyłka z Sosnowca do Bydgoszczy oraz kiedy otrzymam zakupione części.

Nigdy więcej nie wybiorę rekomendowanej dostawy przez Allegro.

Wiesław

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
AnnaG-Antyki
#21 Demiurg#

Dlaczego? Bo wolą marnować hajs na bezsensowne zwroty itp niż ogarnąć porządne wysyłki. Inpost się ceni więc inpost jest ukrywany. A nawet jak nie to dopłaty dla sprzedawców są wyższe niż przy innych dostawach. W zamian na podpisywali umów z mniejszymi firmami nieprzystosowanymi do takiego wzrostu ilości przesyłek oraz próbują swojej dostawy Allegro ona... Póki co to nie zdaje egzaminu. Jest to jeden wielki bałagan... Jednym po 3 paczki przyjeżdża 3-ch różnych kurierów, innym paczki nie są po kilka dni odbierane, zarówno kurierskie jak i z boxów. Paczki do żabki notorycznie są odsyłane, bo sklepy nie przyjmują z braku miejsca. Nie wspominając nawet o niepełnosprawnych, którym paczki DHL z dostawą do drzwi trafiają do automatów...

Najgorsze jest to, ze użytkownicy nie mają wyboru. Sprzedawca jeśli chce wysyłać smart to musi to wszystko udostępnić. Kupujący kuriera nie może wybrać, paczkomatów też nieraz trzeba szukać po apkach....

A w razie co to na pewno wina sprzedawcy choć dostawa od Allegro i chętnie pomogą założyć mu dyskusję gdy kurier Allegro znowu nawali...

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@wiestrybek Twoja przesyłka na ten moment została uznana za zagubioną. Skontaktujemy się z Tobą mailowo w tej sprawie. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
wiestrybek
#8 Zapaleniec#

Nie potrzebuję mejla lecz zapłaconych tulejek. W tej sytuacji niezwłocznie dokonuję nowego zakupu z innym przewoźnikiem, a za zaginioną przesyłkę powinienem otrzymać od Allegro natychmiastowy zwrot zapłaty.

oznacz moderatorów